AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Vet at jeg ikke får noe fasitsvar her, men prøver likevel i håp om lignende erfaringer 7. september fikk jeg mensen, som forventet. Vi startet vår pp1, men fikk mensen igjen 1. oktober så da gikk det ikke den prøveperioden. Mensen 1. oktober var som vanlig.. Den avsluttet med spotting, som den alltid gjør, men på en av de siste dagene får jeg en blødning. Forvirret og skjønner ingenting, så bestiller en legetime for diverse prøver.. Denne blødningen stopper etter et par dager. Så, forrige fredag prøvde vi, for å si det sånn. Dagen etter kjenner jeg et stikk i magen, og like etter blødning - igjen! Denne varer et par dager, etterfulgt av spotting. Og menssmerter, kviser og hyppig dogåing. I dag bestemmer jeg meg for å ta en test, og teststreken blir knall rosa med en gang. Kjøper en clearblue digital, og tar den med ettermiddagsurin. 3+ viser den.. Noen som har opplevd noe av det samme? Aner ikke hvor langt jeg er på vei.Anonymous poster hash: 8ac30...2ab
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Det er vanlig å blø i starten av svangerskapet. Ta en tur til lege for å få målt HCG så kan du også få vite hvor langt du er på vei. I og med at testen viste 3+ så antar jeg at du er minimum 5 uker på vei. Anonymous poster hash: 53f13...36c 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Ja, tror det må bli et legebesøk neste uke. Takk for svar Anonymous poster hash: 8ac30...2ab
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Flere innspill? Anonymous poster hash: 8ac30...2ab
Amens Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg hadde mensen i en dag når jeg ble gravid, så jeg var og veldig forvirret på hvor langt jeg egentlig var på vei.
Teeny Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Mor fikk mensen i hele 2 svangerskap hver eneste mnd. Om du får en henvisning til ultralyd kan de måle hvor stort embryoet/fosteret er.
Binta Ba Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Og derfor oppdaget ikke jeg at jeg var gravid før etter nesten 3mnd..hadde halv-normal mensen, men tenkte det skyldtes stress og dårlige matvaner og nattejobbing. Gratulerer, kom deg til legen
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 I dag var jeg hos legen, og han sendte en henvisning til ul TsAnonymous poster hash: 8ac30...2ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå