Gå til innhold

stønner han?

Fremhevede innlegg

Gjest undrende2
Skrevet

jeg lager alltid lyder når vi har sex, ubevisst.. og bevisst? men han er taus som en østers, alltid.. jeg syns det er litt kjedelig.. kanskje noen små pust når det går for han, men ellers lite lyd.. hvordan er det hos dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

her stønnes d å ojes d på begge kanter.. :oops:

Skrevet

Jeg bråker nok en del mer enn han, men helt stille er han nå ikke.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Når det går for han ja, ikke ellers. Jeg ble overrasket første ganga over stillheten for da jeg var liten og lekte med barbie og ken, sa alltid ken åh åh åh åh åh åh åh hele tiden. Men jeg syns det hadde vært turnoff nå. Men hadde han vært helt stille på slutten, ville jeg begynt å lure

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ikke så mye som meg... :oops:

Si til ham at du synes det er sexy med lydeffekter :) Funker faktisk!

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg er den mest bråkete, men han er ikke helt lydløs han heller :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Han er ganske stille, ja.

Skrevet

Det er vanskelig å høre om han gir noe lyd fra seg - jeg bråker så fælt... :oops: :sjarmor:

Gjest pace
Skrevet

nei huff! de bråkete kvinnfolka assa.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Du kommer liksom ikke til, eller hva? :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er nok meg som står for det meste av stønningen hos oss ja, han legger til litt på slutten da :-)

Gjest pace
Skrevet
Du kommer liksom ikke til' date=' eller hva? :ler:[/quote']

Jeg skriker inni meg.

Teller til 20!

Neida.

Gjest TomKrus
Skrevet
Når det går for han ja' date=' ikke ellers. Jeg ble overrasket første ganga over stillheten for da jeg var liten og lekte med barbie og ken, sa alltid ken åh åh åh åh åh åh åh hele tiden. Men jeg syns det hadde vært turnoff nå. Men hadde han vært helt stille på slutten, ville jeg begynt å lure[/quote']

Det er sjeldent jeg får en så stor orgasme at jeg må bråke mye på slutten. De fleste lydene jeg kommer med er bevisste. Egentlig bare for å kommunsiere velbehaget jeg føler i den gitte situasjonen, kall det en tilbakemelding, men få av lydene kommer naturlig. (når jeg tenker over det er det sjeldent jeg får en orgasme det er noe særlig å skryte av :( )

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje du er en av de som egentlig får utløsninger uten egentlig orgasme, ref. en eller annen tidligere tråd, som jeg verken husker tittel eller startnick på.....

En orgasme må jo lage litt bråk... jeg klarer ikke å ikke lage lyd ved mine - de er jo like intense som om noen skulle skjært i meg med kniv, bortsett fra at det ikke er vondt da :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Innlegget over var meg, mysan, men hadde visst ikke logget meg inn.

Gjest Madley
Skrevet
. Jeg ble overrasket første ganga over stillheten for da jeg var liten og lekte med barbie og ken' date=' sa alltid ken åh åh åh åh åh åh åh hele tiden. [/quote']

:ler:

Det gjorde min ken også!!!

Gjest Lompa
Skrevet

Det beste trikset?Hmmmm...Det må vel være når jeg suger ham, å la tunga erte pungen forsiktig før jeg lar tungspissen gli saaakte oppover langs hele p****n. Gjerne samtidig som jeg klorer lett på magen eller innsiden av lårene hans.

Hvis du i tillegg plasserer ham på en stol foran speilet, så han samtidig kan se alt du gjør.....wow,for en respons! Menn ER jo visuelle.

F**N! Dette la je ginn i feil tråd, det skulle vært i tråden beste triks i senga.Hvordan får jeg flyttet det?

Skrevet
:ler: Han lager faktisk mer lyd enn meg...
Gjest Dazed
Skrevet

det er vel litt turn on med lyder. han stønner litt, men ikke så mye. er bare jeg som er helt taus :-? fysj, nå må jeg skjerpe meg :oops:

Skrevet

Det er nok meg som stønner mest , jeg vil jo gjerne høre at han også sier noe .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...