Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett at en jente dere flørter litt med sender en melding ala "skjer 'a?" , du ser meldingen, men tar deg ikke tid til å svare med en gang og glemmer hele meldingen. Der går en stund, og du får en ny melding av henne. Denne av seksuell karakter, og du blir automatisk mer interessert. Er dette mas, eller tenker dere ikke noe over "skjer'a?"-meldingen?

Anonymous poster hash: d2b01...93b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å overanalyser så j*vlig..

Anonymous poster hash: 5eb3f...c98
  • Liker 3
Skrevet

Slutt å overanalyser så j*vlig..

Anonymous poster hash: 5eb3f...c98

Agreed.

Og ikke send såå mye meldinger heller. Noen menn liker ikke å sende sms.

Anonymous poster hash: 5e149...37d

Skrevet

Nei, det skal gudene vite at ikke alle gjør. Men jeg liker å sende en sms i ny og ne. Og så tolker jeg det som at menn ikke tenker noe over det og tar derfor sjansen på å sende dn ny sms.

Skrevet

Er ikke gutt, men synes personlig det er slitsomt med de som sender "hva skjer?" morgen og kveld HVER dag :P

• Liker 4
Skrevet

Hahahahaha! Jeg kjenner ei som skrev en laaaaang kjærligetsmelding til mannen sin. Hun sms tilbake der det sto: OK.

:fnise:

Anonymous poster hash: 47bd0...c23
  • Liker 4
Skrevet

Hahahahaha! Jeg kjenner ei som skrev en laaaaang kjærligetsmelding til mannen sin. Hun sms tilbake der det sto: OK.

:fnise:

Anonymous poster hash: 47bd0...c23

:fnise: haha!

Skrevet

Er ikke gutt, men synes personlig det er slitsomt med de som sender "hva skjer?" morgen og kveld HVER dag :P

Jeg sender ikke slike meldinger hver dag, det skjer hvert jubelår, og da foretrekker jeg "hvordan har du det?" I stedet for - for meg er det en måte å vise at jeg tenker på ham. Det må vel være litt hyggelig å få en slik melding så lenge det kun skjer en gang i blant?

Skrevet

Jeg sender ikke slike meldinger hver dag, det skjer hvert jubelår, og da foretrekker jeg "hvordan har du det?" I stedet for - for meg er det en måte å vise at jeg tenker på ham. Det må vel være litt hyggelig å få en slik melding så lenge det kun skjer en gang i blant?

Jaja, så klart er det hyggelig med en melding i blant. Nå snakket jeg om de som sender flere meldinger daglig, ikke de man hører fra en gang nå og da. Det er jo bare koslig!

Skrevet

Sett at en jente dere flørter litt med sender en melding ala "skjer 'a?" , du ser meldingen, men tar deg ikke tid til å svare med en gang og glemmer hele meldingen. Der går en stund, og du får en ny melding av henne. Denne av seksuell karakter, og du blir automatisk mer interessert. Er dette mas, eller tenker dere ikke noe over "skjer'a?"-meldingen?

Om du først skal analysere dette så burde du kanskje tenke på hvorfor han eventuelt svarer deg når sex er involvert men ikke ellers!

(Om jeg ikke svarer så er det fordi jeg er opptatt/kanskje tom har glemt det om det ikke var en melding jeg anså som viktig. "Skjera" er ikke veldig viktig akkurat. For meg blir det ikke masing om du prøver igjen litt senere. Men alle er forskjellige, og "litt senere" kan være så mangt. Antall ganger du prøver igjen relatert til hvor lenge "litt senere" er, er og i høyeste grad relevant.

Typiske meldinger som "Svar da for faen" er jo bare koselig innimellom.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at om en gutt hadde sendt disse to meldingene, og det var et par timers mellomrom eller noe, så hadde jeg følt det som litt masete.

Men jeg er jente, gutter tenker jo annerledes. Jenter har jo en tendens til å overanalysere alt :rolleyes:

Skrevet

Om du først skal analysere dette så burde du kanskje tenke på hvorfor han eventuelt svarer deg når sex er involvert men ikke ellers!

(Om jeg ikke svarer så er det fordi jeg er opptatt/kanskje tom har glemt det om det ikke var en melding jeg anså som viktig. "Skjera" er ikke veldig viktig akkurat. For meg blir det ikke masing om du prøver igjen litt senere. Men alle er forskjellige, og "litt senere" kan være så mangt. Antall ganger du prøver igjen relatert til hvor lenge "litt senere" er, er og i høyeste grad relevant.

Typiske meldinger som "Svar da for faen" er jo bare koselig innimellom.

Godt poeng, men det er ikke kun seksuelt relaterte meldinger han svarer på. Han svarer stort sett på alt ellers også, men selv om han kan sende meg en "hvordan går det?"-melding, er ha tydeligvis ikke typen til å svare på slike selv. (Mye mulig det skyldes at de gangene jeg sender en slik melding er når han er inne i en hektisk arbeidsperiode..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...