Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en gift kvinne som nettopp har vært på tur til et sydlig land og en natt i 2 tiden så ringer hotelltelefonen. Det er en mann som spør hva jeg heter og hvor gammel jeg er. Min mann rådet meg til å bare legge på røret og heldigvis ringte det ikke mer.

Men for noen år siden så var jeg også på tur med familien i en by i sørøstdelen av Europa. En natt så banket det på døren 2 ganger og det stod en mann utenfor begge gangene. Han skvatt til når det var min mann som åpnet den andre gangen.

Mulig i har bare vært uheldige.

Anonymous poster hash: 61879...ff1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, hvilket land er dette her? Det har jeg faktisk aldri opplevd. Bortsett fra en ekkel greker ved navn Alkis som prøvde seg på meg en gang.. Men i voksen alder? Nei.

Anonymous poster hash: 08509...c32
Skrevet

Jeg pleide å banne på norsk til innpåslitne menn i sør Europa, når de plaget meg, så neste gang bann de opp i trynet på norsk !

Skrevet

Verste jeg har vært borti er såklart Tyrkia, men må si at de i Kypros ikke var langt unna,ropte etter meg på butikken og på restauranter osv.

Men for all del, jeg tenker bare hvor glad jeg er for at det ikke er slik i mitt land! :P

Anonymous poster hash: a5f00...2a7
Gjest Gemini7
Skrevet

Ja, jeg bodde et semester i Italia og opplevde mennene der som meget pågående. Noen var bare søt-pågående og jeg ble fx smigret over at noen av dem kunne skrive noe pent om meg bakpå visittkortet sitt i løpet av en togtur i samme vogn som meg og stakk i hånda mi da jeg gikk av, eller da de bare ga hyggelige komplimenter. Men andre var svært ubehagelig pågående, veldig macho liksom- "hvislet" til meg og kom med slengbemerkninger og hoiet etter meg hvis jeg gikk alene. En annen gang hadde en fyr sett meg på butikken (jeg alene med barnevogn) og hadde kjørt etter meg nesten helt hjem før han fant meg igjen i gatene og stoppet meg. ville bli kjent, men gikk greit å bare fortelle at jeg var gift. Uansett, opplevde jeg generelt at menn der nede har en helt annen holdning til kvinner enn norske menn, langt mer dominant og pågående. Jeg tror det starter tidlig i sosialiseringen der nede, den "hyllesten" av guttene i familien som guds gave til kvinnen på en måte, for opplevde til og med flørtende tilrop og samme kommentarer fra smågutter rundt 10 år.. :/ Var godt å komme hjem til norge der man faktisk kan ha en vanlig samtale med en mann uten å føle at han bare måler deg og "spiller" mot deg på den sleske måten.. Men jeg tror kanskje Italia utmerker seg sånn.. Seksualisert samfunn som har sexy bikinidamer i absolutt alle programmer på tv, fra nyheter til debatter, liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...