AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg skal kjøpe smarttelefon, og alternativene mine akkurat nå er iphone 4s og iphone 5c. "Holder" det med en 4s, som tross alt er rimeligst? Noen som har prøvd 5c allerede, eller skal ha? Hvordan synes dere den er i forhold til andre iphone-modeller? Jeg er ikke typen som skifter mobil hele tiden, eller bruker mobilen til alt, telefonen jeg har nå har jeg hatt i 5-6 år. Vil gjerne ha en brukervennlig modell som er lett å sette seg inn i.... Anonymous poster hash: 7ee3c...68a
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Slik som jeg har skjønt det er 5c egentlig ikke oppgradert noe fra 5, men en del oppgradert fra 4s. Så jeg ville tatt 5c (eller 5). Ville helst gått for 5s dersom du kan ta deg råd til det, den har masse kule nye funskjoner som ikke 5c har:) Anonymous poster hash: 98601...408
handballspiller Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 5C er etter min mening en telefon som ser ut til at du har kjøpt den på lekebutikken, hvis du først skal ha deg en iphone vil jeg annbefale deg at du koster på deg en 5S istede. Iphonene holder også utrolig lenge og kvaliteten er super, så da blir ikke prisen så ille tilslutt alikevell
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Nokia Lumia!! Dyrere enn iphone, men vel verdt penga! Anonymous poster hash: 81d20...20f 1
Slither Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 En 4S holder i massevis. På lenken under ser du hva du "går glipp av" dersom du velger en iPhone 4S i stedet for 5 og oppover. http://gizmodo.com/the-prettiest-way-to-find-out-what-ios-7-features-your-512905905 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Jeg vil anbefale samsung galaxy s3 eller s4. Det er bra saker og mye større skjerm og tåler å falle litt ned uten bli knust med engang Anonymous poster hash: 39f53...73c 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 En 4S holder i massevis. På lenken under ser du hva du "går glipp av" dersom du velger en iPhone 4S i stedet for 5 og oppover. http://gizmodo.com/the-prettiest-way-to-find-out-what-ios-7-features-your-512905905 Det er ikke lett å få kjøpt iPhone 4s lenger. Jeg ville gått for iphonen 5s. Anonymous poster hash: 98601...408
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 Forskjellen på 5C og 5S når den blir kjøpt med abonnement er ca 800 kroner, det er verdt pengene og telefonen vil være en god telefon i lengre tid fremover. Har du den i et halvt år mer enn 5C er det godt verdt pengene. 4S kan du noen ganger få svært billig, jeg ville ikke ha kjøpt den allikevel. Alt for dårlig kamera etter dagens standard. Men den er til en god pris et bedre kjøp enn 5C! Men kjøp 5S! Det er det smarteste valget. Anonymous poster hash: 7041f...665
Gjest Awzm me Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Kan du ikke ta vanlig iPhone5? Eller er den dyrere enn 5c? Jeg sitter fremdeles med min iPhone4, som er så og si helt lik som iphone4s, og fremdeles fornøyd med den, etter snart 2 1/2 år. Men merker jeg er klar for å bytte nå da. Men 4s holder i massevis, tenker jeg.
Bad Advice Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Kan du ikke ta vanlig iPhone5? Eller er den dyrere enn 5c? Jeg sitter fremdeles med min iPhone4, som er så og si helt lik som iphone4s, og fremdeles fornøyd med den, etter snart 2 1/2 år. Men merker jeg er klar for å bytte nå da. Men 4s holder i massevis, tenker jeg. De sluttet vel å selge iPhone 5. Ny strategi fra Apple. 5C er en (bitte litt) oppgradert iPhone 5. Mens 5S ikke koster spesielt mye mer og er en langt kraftigere telefon.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Kan du ikke ta vanlig iPhone5? Eller er den dyrere enn 5c? Jeg sitter fremdeles med min iPhone4, som er så og si helt lik som iphone4s, og fremdeles fornøyd med den, etter snart 2 1/2 år. Men merker jeg er klar for å bytte nå da. Men 4s holder i massevis, tenker jeg. Skal du bytte fra 4 til 4S? Anonymous poster hash: 98601...408
Gjest Awzm me Skrevet 1. november 2013 #12 Skrevet 1. november 2013 De sluttet vel å selge iPhone 5. Ny strategi fra Apple. 5C er en (bitte litt) oppgradert iPhone 5. Mens 5S ikke koster spesielt mye mer og er en langt kraftigere telefon. Ånei, det visste jeg ikke! Jeg som hadde lyst til å kjøpe iPhone 5... Da ville jeg også heller tatt 5s isåfall.
Gjest Awzm me Skrevet 1. november 2013 #13 Skrevet 1. november 2013 Skal du bytte fra 4 til 4S?Anonymous poster hash: 98601...408 Nei. Tenkte at en iPhone 4s hadde holdt til ts Vil ikke bytte til en mobil som er nesten helt lik den jeg har
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #14 Skrevet 1. november 2013 Jeg vil anbefale samsung galaxy s3 eller s4. Det er bra saker og mye større skjerm og tåler å falle litt ned uten bli knust med engang Anonymous poster hash: 39f53...73c Jeg har iphone, og en av grunnene er nettopp fordi den er mindre enn de fleste andre smarttelefonene på markedet. Jeg har et nettbrett om jeg trenger større skjerm, men jeg vil ha en liten og nett mobil Jeg forstår heller ikke hva folk gjør med iphonen sin om de knuser glasset på den? Jeg har mistet min i gulvet x antall ganger og det har gått helt fint. Til TS - jeg har en Iphone 4S som jeg har hatt i 2 år, og er utrolig fornøyd. Jeg har dog ikke oppgradert til det nye operativsystemet, da jeg har hørt rykter om at telefonen vil bli veldig treg (siden den ikke har like kraftig prosessor som de nyeste iphonene). Jeg ville nok valgt 5S om jeg skulle kjøpt en iphone, men forstår selvfølgelig at pris er en faktor. 5C er bedre enn 4S, den har kraftigere prosessor og bedre og større skjerm, så av disse to ville jeg gått for 5C Anonymous poster hash: 35644...019
lalaB Skrevet 1. november 2013 #15 Skrevet 1. november 2013 Dersom du ikke har hatt en smart-tlf tidligere, så er det vel ingenting du kommer til å savne dersom du velger å gå for 4S. Jeg kjøpte selv iPhone 4, framfor 4S, da jeg skulle ha ny tlf, fordi den på den tiden var 1000kr billigere. Den funker helt fint til mitt bruk, og jeg tror nok at du også vil bli fornøyd selv med "bare" 4S.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå