Gjest slettetbruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Del Skrevet 25. oktober 2013 Jeg brukte det da jeg var liten, følte meg skikkelig moteriktig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 25. oktober 2013 #2 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hmm får en de i strl. 43? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 25. oktober 2013 #3 Del Skrevet 25. oktober 2013 haha, tror aldri jeg kommer til å oppleve den "problemstillingen" Hvor i all verden finner man en mann med Cherrox sko? Hadde nesten vært litt morsomt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 25. oktober 2013 #4 Del Skrevet 25. oktober 2013 JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 26. oktober 2013 #5 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg brukte det da jeg var liten, følte meg skikkelig moteriktig Når var det du skjønte at Cherrox er feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 26. oktober 2013 #6 Del Skrevet 26. oktober 2013 Når var det du skjønte at Cherrox er feil? Da uggs kom men de er enda styggere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 26. oktober 2013 #7 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hvis det er fordi han er fem år, nei. Hvis det er fordi han er en tidsreisende fra 80-tallet, så ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trapp Skrevet 26. oktober 2013 #8 Del Skrevet 26. oktober 2013 Cherrox må da vel være den ultimate hipster-bekledningen? Og chicks dig ironisk bekledde hipstere. Det vet jo alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupi Skrevet 27. oktober 2013 #9 Del Skrevet 27. oktober 2013 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 28. oktober 2013 #10 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hipstere går ikke i cherrox lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 28. oktober 2013 #11 Del Skrevet 28. oktober 2013 What?? Finnes Cherrox for voksne da? Husker jeg elsket mine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 29. oktober 2013 #12 Del Skrevet 29. oktober 2013 Nei!!!!! Men det grunner mest på at jeg ikke kunne ha vært sammen med en mann, hahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
roberta Skrevet 29. oktober 2013 #13 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jepp, om han brukte de i forbindelse med arbeid ute, i fjøs el. Men ikke noe å gå på byen i da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 29. oktober 2013 #14 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) ja det ville jeg. Vi hadde kjøpt det om vi måtte jobbe i større hage enn det vi har i dag. Det er arbeidssko. Endret 29. oktober 2013 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. november 2013 #15 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) http://www.vikingfootwear.com/no/mens/termostoevler/arctic-light#6 Badamdysh. Cherrox til voksen. Endret 3. november 2013 av Vex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 3. november 2013 #16 Del Skrevet 3. november 2013 http://www.vikingfootwear.com/no/mens/termostoevler/arctic-light#6 Badamdysh. Cherrox til voksen. Smashing gi de til Kåre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 4. november 2013 #17 Del Skrevet 4. november 2013 What?? Finnes Cherrox for voksne da? Husker jeg elsket mine!! For et par år siden ble jeg på Eurosko (?) anbefalt å kjøpe cherrox til å bruke på jobb i barnehagen. Så jo, de finnes for voksne. Det ble ikke cherrox på meg da, men et par andre støvler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker76 Skrevet 18. mai 2023 #18 Del Skrevet 18. mai 2023 Hadde ikke gjort meg noe. Like bra mennesker dem som går med cherrox som alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 18. mai 2023 #19 Del Skrevet 18. mai 2023 Synes det er like gøy som den gang jeg ble vitne til en som kom i bryllup med Buffalo sko. 😂 Denne personen var IKKE en tenåring for å si det slik. Folk må få gå i de skoene de vil for min del. Blir bare mer spennende for oss andre som ikke er like modige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker76 Skrevet 18. mai 2023 #20 Del Skrevet 18. mai 2023 Fant80 skrev (56 minutter siden): Synes det er like gøy som den gang jeg ble vitne til en som kom i bryllup med Buffalo sko. 😂 Denne personen var IKKE en tenåring for å si det slik. Folk må få gå i de skoene de vil for min del. Blir bare mer spennende for oss andre som ikke er like modige. Helt enig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå