AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Vi sliter med å få det til, tips??Anonymous poster hash: f1f57...e22
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Ops. Hvordan rape babyen?Anonymous poster hash: f1f57...e22
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Ingen tips å få?Anonymous poster hash: f1f57...e22
Stinelin Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Her fungerer det best om babyen er litt foroverbøyd, med støtte på mot mage og bryst. Holder han som regel opp mot skuldra, og stryker oppover ryggen, evt. klapper lett på rumpe/rygg. Slik kan vi gå lenge. Eller bare setter han opp i senga og lar han "henge" over armen min mens jeg stryker ryggen. Om rapen ikke kommer fort i denne stillingen tar jeg han opp til skuldra, som er mer behagelig for begge.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Er det jeg gjør men funker dårlig Anonymous poster hash: f1f57...e22
DevilInDisguise Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Tror tålmodighet er nøkkelen, hvertfall. Sliter litt med det her også, men sitter vi lenge nok kommer det tilslutt, noen ganger når han ligger på magen mot brystet vårt, ligger på siden, legges ned på ryggen osv... Tror man rett og slett må prøve seg litt fram jeg, hva passer for min baby.
Mafalda Skrevet 26. oktober 2013 #7 Skrevet 26. oktober 2013 Mine babyer har aldri vært noe flinke til å rape. Derimot er de uvanlig flinke til å fjerte. Det høres ut som en spøk, men er faktisk ramme alvor Jeg har aldri fått dem til å rape noe særlig, men så lenge de ikke plages av det er det vel ikke så farlig. De har sjelden hatt vondt i magen, og lufta kommer som sagt ut den andre veien. Så jeg tror babyer er veldig forskjellige på dette punktet, hvorvidt det er nødvendig å få dem til å rape eller ikke.
Sunshine Skrevet 27. oktober 2013 #8 Skrevet 27. oktober 2013 Vi slet en del med raping i begynnelsen. Jeg husker vi brukte mye tid med barnet mot skulderen og sirkelstryking på ryggen før rapen kom. Etterhvert ble det lettere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå