Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eksen spurte meg om vi kan møtes snart. jeg vil jo, fordi jeg vil ha han tilbake. men det var han som dumpa meg.. er kommet snart over han, ødelegger jeg alt ved å møte han?

Anonymous poster hash: 2803c...47b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

garantert.

Anonymous poster hash: d8c19...b61
  • Liker 3
Skrevet

Ja, det gjør du!

Jeg møtte også en eks som hadde dumpet meg tidligere, det endte ikke bra!

Du gjør nok best i å unngå han til du er over han.

Skrevet

Han er eks for en grunn. :)

Hold deg unna!

Been there, done that..

• Liker 1
Skrevet

Agreed. Rive opp igjen sår som nesten er grodd?

Det var nok en grunn til at det ble slutt? Om du går inn i deg selv, og fjerner rosemalingen, ser du kanskje hvorfor du fortjener bedre, og lar fyren luske avgårde i fred, slik at du kommer deg videre i livet selv.

Skrevet

Du kan jo høre hvorfor han vil møte deg og se om svaret hans gjør det no enklere for deg på den ene eller andre måten.

Anonymous poster hash: fb3c6...431

Skrevet

umulig spørsmål, men hvorfor tror dere han vil møtes? og jeg har lyst å beholde han som en venn, så blir dumt å si nei

TS

Skrevet

her må du følge hjertet. hvorfor tror du innerst inne han vil møte deg?

hvis du ikke tror du blir lei deg om møtet ikke lever opp til forventningene dine, og også er forberedt å at det er en sjangse for at han ikke lenger vil noe mer enn å være venner, så kan du jo vurdere det.

jeg har selv møtt min eks flere ganger (han dumpet meg) 2-3 ganger gikk det helt galt, og jeg ble såret gang på gang. så gikk det en lang periode, jeg kom over han, og vi møttes som venner, ble sammen igjen, det varte så i 6 mnd, og vi ble enige om å gå fra hverandre (dette hadde ikke noe med tidligere hendelser, men at vi flyttet veldig langt unna hverandre) de 6mnd var veldig bra, og vi hadde lært mye fra første brudd, og jeg taklet bruddet som kom senere MYE bedre.

Her det helt opp til deg selv, du tar en sjangse med å møte han igjen, så hvis du ikke vil bli såret igjen, så synes jeg ikke du skal gjøre det.

Anonymous poster hash: e8804...74f
Skrevet

Hvorfor han vil møte deg, blir vanskelig for oss å svare på. Dette vet han best selv. Du kan jo spørre han om hvorfor han vil møtes?

Hvis det er sånn at du enda har følelser for han og vil ha han tilbake, ser jeg ingen grunn til at du skal møte han. Du vil ikke miste han som venn - men trur du at du klarer å forholde deg til han som bare en venn både psykisk og følelsesmessig?

Pass på så du ikke går i en felle nå, og bare gjør ting vanskeligere for deg selv.

Skrevet

umulig spørsmål, men hvorfor tror dere han vil møtes? og jeg har lyst å beholde han som en venn, så blir dumt å si neiTS Anonymous poster hash: 2803c...47b

Han dumpa deg, avviste deg - men du vil beholde han som en venn. Hvorfor det? Tror du et vennskap kan bygges med den avvisningen i bunnen?

Mitt råd er å gå videre og finne en som er glad i deg som den du er. Ekte vennskap finner man forøvrig på andre måter. Du kommer bare til å bli såret enda flere ganger om du blir "venner" med han. Muligens vil han ha deg kun for sex. Så blir du utnytta.

Anonymous poster hash: 430ff...f40

Skrevet

Jeg tipper han vet at du ikke er over han, og nå er han hypp på et nypp og anser deg for å være et sikkert kort (noe det også virker som om du er). Jeg ville ikke møtt han hvis jeg fortsatt hadde hatt følelser for han for du kommer bare til å sitte enda mer knust igjen..

• Liker 1
Skrevet

umulig spørsmål, men hvorfor tror dere han vil møtes? og jeg har lyst å beholde han som en venn, så blir dumt å si nei

TS

Hva tjener du på å ha ham som venn?

Og hvordan kommer det til å føles når han knuller på andre, og får seg dame?

Hvor mye er han egentlig verdt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...