AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Hei. Jeg ønsker å gå ned i vekt. Har nettopp begynt å trene igjen, så starter litt rolig. Trente i moderat/hardt tempo i 35 min på ellipsemaskinen vi har hjemme. Ikke lenge, jeg vet, men det var nå ihvetfall noe. Skal på fjelltur i morgen. Har planer om å starte med styrketrening i neste uke. 2 dager i uka med styrke og 1 økt intervall i uka til å begynne med. Dette har jeg spist i dag: Det ble ikke skikkelig frokost i dag, tok meg et par riskaker, en med bittelitt philadelphia melkesjokolade-pålegg. Før trening altså. Etter trening ble det et par riskaker til og et hardkokt egg fra dagen før. Til lunsj spiste jeg kylling, bittelitt fullkornsris og en haug med brokkoli. Nå nettopp spiste jeg et par striper bacon, en del paprika, eggerøre av to egg og en kiwi. Skal til ei venninne i kveld, og hun skal lage hjemmelaget pizza. Hadde jo smakt med et stykke eller to, men er redd for at jeg allerede har spist for mye i dag Hvor mye kan man egentlig spise??? Jeg teller ikke kalorier, men må kanskje begynne med det... Anonymous poster hash: 25dce...634
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Har også spist noen valnøtter her og der i dag. TS Anonymous poster hash: 25dce...634
Cho Kon It Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg synes ikke du har spist mye i det hele tatt i dag. Men så lenge kcal ut er mer enn kcal inn, vil du jo (i teorien) gå ned i vekt.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Det var ikke mye du hadde spist. Det kommer jo selvfølgelig ann på mengden av maten du spiste og hvor mye du veier, men litt pizza kan du spise med god samvittighet.Anonymous poster hash: 62220...daa
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Tell kalorier, så du ikke risikerer å få i deg for lite mat. Det er veldig farlig! Anonymous poster hash: f3b18...030
Hecubaa Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 Selv om du vil ned i vekt må du vel kunne unne deg to pizzastykker hos ei venninne på en fredag..
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #7 Skrevet 25. oktober 2013 Hvis du tror du har spist for mye så er du fullstendig idiot kos deg med spiseforstyrrelsen din duAnonymous poster hash: 3bcb5...183 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #8 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg skjønte kort tid etter at jeg hadde posta dette innlegget at det egentlig bare var tøv, og hadde ikke spist nok i det hele tatt. Så jeg koste meg med noen pizzastykker og t.o.m litt sjokolade! TS. Anonymous poster hash: 25dce...634 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå