Gå til innhold

Hjelp, hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Støvsugde, plutselig sugde den opp en truse, flaut, og så stoppet den opp. Den gikk ikke lenger enn ti cm opp, og så kommer "slangen". Min far har selvfølgelig teipet akkurat der hvor den bytter om til å bli slange, eller så kunne jeg bare tatt den ut derfra.

Går ikke an å ta ut forfra heller.

Hvordan får jeg den ut? helst uten å spørre noen om hjelp, litt flaut siden det er en truse....

Anonymous poster hash: ab4e4...3ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare fjerne teipen og teipe på nytt da?

Anonymous poster hash: fd515...fa8
  • Liker 1
Skrevet

Kan du ikke bare fjerne teipen og teipe på nytt da?

Teipet først med gaffateip, og så en svart teip over. Umulig å ta opp, I've tried...

Skrevet

Har du sjekket om støvsugeren har blåsefunksjon så du bare kan blåse den ut?

Skrevet

Har du sjekket om støvsugeren har blåsefunksjon så du bare kan blåse den ut?

Nei, det er en gammel støvsuger, med bare en knapp, så tror ikke det. Kan jo sjekke nå om det er noe ekstra her...

Skrevet

Teip går av hvis du bruker kniv, i det minste.

Ellers har jeg ofte lyktes med å få ut ting som har satt seg fast ved å snu om på slangen, slik at den suger motsatt vei. Bare koble løs ved første mulighet (blir kanskje helt inntil maskinen i ditt tilfelle) og snu. Ikke så nøye om det ikke passer helt, man kan bruke hendene for å tette mest mulig. Er det viktig å få tak i den kan du montere noe over åpningen, en strømpebukse er kjekt.

Anonymous poster hash: 32d79...f04
Skrevet

Teip går av hvis du bruker kniv, i det minste.

Ellers har jeg ofte lyktes med å få ut ting som har satt seg fast ved å snu om på slangen, slik at den suger motsatt vei. Bare koble løs ved første mulighet (blir kanskje helt inntil maskinen i ditt tilfelle) og snu. Ikke så nøye om det ikke passer helt, man kan bruke hendene for å tette mest mulig. Er det viktig å få tak i den kan du montere noe over åpningen, en strømpebukse er kjekt.

Anonymous poster hash: 32d79...f04

Ikke et dårlig forslag, skal prøve det nå :)

Skrevet

Kanskje du kan stikke inn et kosteskaft og dytte den ned i posen, sånn at du kan hente den der?

Skrevet

Ok, sugde motsatt vei på en måte nå. Men den går ikke lenger ut ser det ut som, men jeg kan se den nå. Kan sikkert få tak i den om jeg bruker noe langt og spist. Åh, hater dette... tenker på hvor mange edderkopper som har blitt sugd inn dit... GRØSS. Men jeg får prøve

Skrevet

Krise avverget, fikk fikset det! :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Neste gang rydder du før du støvsuger. :P

Anonymous poster hash: 5c2c9...99a
Skrevet

Neste gang rydder du før du støvsuger. :P

Anonymous poster hash: 5c2c9...99a

Ja, prøvde å dytte vekk noen av de tingene som var samlet på et sted nå, med støvsugeren, redd for at det skulle være edderkopp under f.eks.

Får heller risikere å se en edderkopp enn dette igjen iallfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...