Gjest Tekola Skrevet 13. mai 2014 #961 Del Skrevet 13. mai 2014 Begynner å bli mer glidende ål under huden her også (som er min beste beskrivelse av det ) Synes det er mye mer tydelig nå. Det romstreres såpass at jeg ikke kan unngå å merke det, selv når jeg holder på med ting. Egentlig veldig kjekt, men det begynner å bli ubehagelig og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #962 Del Skrevet 13. mai 2014 Begynner å bli mer glidende ål under huden her også (som er min beste beskrivelse av det ) Synes det er mye mer tydelig nå. Det romstreres såpass at jeg ikke kan unngå å merke det, selv når jeg holder på med ting. Egentlig veldig kjekt, men det begynner å bli ubehagelig og Ja, jeg merker det også når jeg gjør andre ting,og kjenner mer nedi bekkenet nå, så tydelig at hun romesterer rundt blæra mi!! Må også mer på do ila natta! Idag har jeg sendt avgårde papirene til nav, endelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missHeidiM Skrevet 13. mai 2014 #963 Del Skrevet 13. mai 2014 Har ingen bekkenplager heldigvis, men blir støl/sliten i hofta på høyre side når jeg har gått mye, spes trapper.. men det går fort over når jeg får hvilt litt Bevegelsene i magen her er også veldig glidene.. helt rart å se på magen som flytter rundt kommer noen spark også men mest romstering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 13. mai 2014 #964 Del Skrevet 13. mai 2014 Har sluppet unna bekkenplager så langt jeg også. Og merker mest til spark, ikke så mye åling. Men så er vel jeg en av de med senest termin i denne gruppa, så kan hende jeg tar dere igjen I helga var vi og kjøpte brukt babyutstyr av et vennepar. Bedside crib, bilstol, babygym, vippestol, bilbelte for gravide, stol til badebalje, oppbevaringskopper for morsmelk, og en masse småtterier de bare ville bli kvitt (flere laken, en bærepose med gaskluter, et par babyplagg, noen mammaklær, magebelter...). For 1500 kr! Veldig fornøyd med den handelen, altså. Ålreit å få litt ordentlig utstyr på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 17. mai 2014 #965 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Urk! Nå ble jeg sykt kvalm ved tanken på reker i sjokolademelk Hadde jeg skullet føde i Oslo hadde jeg definitivt søkt meg til ABC Haha! Ikke tidenes kombo nei! Var veldig fornøyd med ABC sist satser på fin fødselsopplevelse der Bakepulver: jeg merker og mer glidende store bevegelser nå sammenlignet med bare for kort tid siden. Tidvis ommøblering av magehybelen men og de direkte bevegelsene innimellom. Endret 17. mai 2014 av Skogstrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 17. mai 2014 Forfatter #966 Del Skrevet 17. mai 2014 Har alle hatt en fin 17 mai? Jeg runder 33 uker imorgen! Bare 7 uker igjen. Måtte de gå fooort, for nå er jeg så utålmodig! Formen er grei nok, har litt problemer med korsryggen og litt bekkenløsning. Skal slutte å jobbe kvelder nå. Jobber som spl i hjemmesykepleien. Merker det er tungt. Har forøvrig bare 12-13 vakter igjen på jobb før permisjon! SYYKT å tenke på! Vi er heldige som får permisjon på sommeren føler jeg, kan nyte sola og slappe av ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 19. mai 2014 #967 Del Skrevet 19. mai 2014 Fin 17 mai her, men selv om vi verken gikk i tog (så på) eller sto noe særlig i kø, var jeg helt ferdig klokka 15. Og selv om jeg trives SUPERgodt med magen gleder jeg meg veldig til å bruke bunaden neste år! Det går fort, 7 uker igjen ca! Gikk til termin sist, syns godt lillesøster kan komme et par uker før Vi har jo stort sett alt utstyr, men mangler seng. Ikke nødvendigvis de første ukene, men i allefall fra 4-6 mnd. Har lurt litt på om storesøster skal få ny, men hun har seng å vokse i som kan brukes til 3-4 år, minst, så da kan hun jo like gjerne bruke den selv. Spesielt siden jeg ville kjøpt ny madrass til lillesøster uansett om det er søsken. Usikker på hvilken seng vi velger denne gang. Hva kjøper dere for å sove i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. mai 2014 #968 Del Skrevet 19. mai 2014 Vi skal bruke Stokke Daycriben vi kjøpte sist som dag og nattseng de første 4-6 mnd, oh etter det satser jeg på at vesla begynner å bli klar for juniorseng og han dermed kan ta over sprinkelsenga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 19. mai 2014 #969 Del Skrevet 19. mai 2014 Storesøster har hatt juniorseng en god stund allerede, så sprinkelsenga står klar til lillesøster Skal ha den uten ene veggen inntil foreldresenga de første månedene, og satser på overflytting til eget rom ved ca 4-5 mnd som vi gjorde med eldste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missHeidiM Skrevet 21. mai 2014 #970 Del Skrevet 21. mai 2014 Ble ikke mye 17 mai feiring her, siden vi kom hjem fra Spania nnatten før. Var vel i seng når andre sto opp :-P Spania var godt for kropp og sjel og det var veldig koselig å ha en kjæreste tur før alt blir snudd på hode :-) 10 uker igjen og formen er tipp topp, så har tenkt å nyte de siste ukene nå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plingse Skrevet 21. mai 2014 #971 Del Skrevet 21. mai 2014 Nå begynner det å nærme seg for de fleste, spennende å se hvordan det går med fødslene. I dag leste jeg om amming i boken "mamma for første gang" av Gro Nylander til frokosten, og så oppdaget jeg at det haddde kommet melk på t-skjorten min! Hjelpe og trøste - dette er første mann, og har ikke hatt melk før. Får håpe det ikke begynner å lekke alt for mye før babyen er på plass. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 21. mai 2014 Forfatter #972 Del Skrevet 21. mai 2014 Nå begynner det å nærme seg for de fleste, spennende å se hvordan det går med fødslene. I dag leste jeg om amming i boken "mamma for første gang" av Gro Nylander til frokosten, og så oppdaget jeg at det haddde kommet melk på t-skjorten min! Hjelpe og trøste - dette er første mann, og har ikke hatt melk før. Får håpe det ikke begynner å lekke alt for mye før babyen er på plass. ;-) Oi, kroppen din forberedes virkelig nå! Hvor langt er du på vei? Jeg har ikke merket noe melk enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 24. mai 2014 Forfatter #973 Del Skrevet 24. mai 2014 Igår ble jeg overrasket med babyshower! Var kjempekoselig og fikk masse fint! Noen av dere som har blitt overrasket? Virker som det begynner å bli veldig vanlig å ha babyshower. Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bib_84 Skrevet 24. mai 2014 #974 Del Skrevet 24. mai 2014 Igår ble jeg overrasket med babyshower! Var kjempekoselig og fikk masse fint! Noen av dere som har blitt overrasket? Virker som det begynner å bli veldig vanlig å ha babyshower. Ha en fin lørdag! Jeg har også fått babyshower. Hadde ingen aning om at de planla noe sånt, så ble skikkelig overrasket og veldig glad. Det var så koselig :D Sånn ellers er det litt mer ålende bevegelser her også nå. Og noen ganger er det som hele magen rister, lurer litt på hva han gjør der inne av og til Jeg har vært superheldig med bekkenet, men merker mer og mer til låsninger i.l.a. natta. Må gå krokrygget på do, men det løsner heldigvis fort. I tillegg blir jeg utrooolig fort sliten i korsryggen og får veldig vondt i beina om jeg står/går for mye. Jeg jobber som vikar i hjemmesykepleien Blomst12, men har ikke tatt på meg vakter på flere måneder nå. Det har vært alt for tungt, så jeg fatter ikke hvordan du klarer det. Får du mye tilrettelegging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #975 Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg har også fått babyshower. Hadde ingen aning om at de planla noe sånt, så ble skikkelig overrasket og veldig glad. Det var så koselig :D Sånn ellers er det litt mer ålende bevegelser her også nå. Og noen ganger er det som hele magen rister, lurer litt på hva han gjør der inne av og til Jeg har vært superheldig med bekkenet, men merker mer og mer til låsninger i.l.a. natta. Må gå krokrygget på do, men det løsner heldigvis fort. I tillegg blir jeg utrooolig fort sliten i korsryggen og får veldig vondt i beina om jeg står/går for mye. Jeg jobber som vikar i hjemmesykepleien Blomst12, men har ikke tatt på meg vakter på flere måneder nå. Det har vært alt for tungt, så jeg fatter ikke hvordan du klarer det. Får du mye tilrettelegging? Ja kjenner det begynner å bli tungt! Har fått tilrettelegging en liten stund for de tyngste oppdragene, og fra idag jobber jeg ikke kvelder lengre! Jobber bare 70% men er jo fornøyd med å klare meg på jobb. Forrige uke var klein, jobba bare 1 av 3 vakter, føler meg bedre denne uka. Er det hersens bekkenet og korsryggen jeg sliter med. Ellers er jeg i superform føler jeg. Ingen halsbrann, vann i kroppen, bt er fint og kan enda ligge på ryggen! Runda 34 uker i går, 6 to go :) 8 vakter igjen på jobb!!!!! surrealistisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missHeidiM Skrevet 26. mai 2014 #976 Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg har ikke fått noe babyshower, men vet at venninnene mine planlegger noe siden det ble sendt en melding feil her om dagen veldig koselig å vite at man blir satt så stor pris på! Prinsessa får mange gode tanter ♡ Var hos jordmor på fredag, og hun tror at den første terminen min er mer reell i forhold til str på ungen (ble flyttet 11 dager frem etter UL) så da går det kanskje enda fortere til hun kommer Formen er fortsatt bra så jeg bare nyter varmen som endelig har kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 26. mai 2014 #977 Del Skrevet 26. mai 2014 Ingen babyshower på meg, regner ikke med at det blir noe heller. Men det går helt fint. Så lenge folk har lyst og mulighet til å være sosiale med meg i sommer er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. juni 2014 #978 Del Skrevet 1. juni 2014 Nå er det bare en måned til vi bikker juli, og dermed er inne i "vår" første måned, jenter! Hvordan går det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arrow Skrevet 1. juni 2014 #979 Del Skrevet 1. juni 2014 Da er man plutselig blitt høygravid da! Synes det har gått så utrolig fort. Har min siste eksamen om 11 dager, så gleeder meg til å få ferie og bare nyte sommeren og tiden fram mot fødsel. Har ikke så fryktelig stor mage at det gjør noe, men her har bekkenløsningen slått inn for fullt i 1,5 uke nå, har ikke hatt det før nå. Det gjør ikke akkurat dagen så veldig enkel.. Noen flere som sliter med bekkenløsning? Gjør dere noe med det, eller pines dere gjennom det uten noen form for behandling? Her ankom også barnevognen idag, Emmaljunga Mondial Duo Veldig fornøyd med valget foreløpig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missHeidiM Skrevet 1. juni 2014 #980 Del Skrevet 1. juni 2014 Gudamei, hvor fort det går nå! Blir så spennende å høre om de første møtene med babyene deres :-) Jeg gruer meg litt men samtidig gleder jeg meg så mye til å se hvordan frøkna ser ut og til å holde henne ♡ Jeg har begynt å kjenne litt i bekkenet de siste dagene.. stivner litt liksom... det som hjelper for meg er å tusle meg en tur, bare litt rundt på feltet. Ellers kjenner jeg at det begynner å bli litt tungt for ryggen hvis jeg sitter eller står rolig for lenge. Men jeg har vært i super form til nå, så litt småtteri på slutten tåler jeg ;-) Tenk at vi snart er ferdige med å være gravide! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå