blomst12 Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Hei! Er gravid, men kun 4+2. Har de siste dagene merket at jeg fort blir kvalm hvis jeg er sulten. Føler jeg kunne kastet opp også. Hjelper å spise, men likevel. Er ikke dette svært tidlig å bli kvalm på da? Føler ikke det er innbilning heller.. Hvordan var det med dere? Ble dere kvalme så tidlig?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Det er verken normalt eller unormalt. Alle kvinner er forskjellig! Selv var jeg kvalm fra ca uke 5-8 så forsvant det! Håper iallefall ikke kvalmen din blir langvarig! Anonymous poster hash: 9a56b...b6e
blomst12 Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2013 Åhåi. Sa til meg selv da jeg prøvde å bli gravid at jeg gjerne kunne kvalm hele svangerskapet hvis det betydde at jeg fikk beholde (mistet i august). Men nå ser jeg ikke akkurat for meg kvalme i 9 mnd! Får håpe det gir seg litt, og at jeg lærer meg å holde det unna så langt det lar seg gjøre
Sveva Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Da jeg var gravid med mini her, så var jeg "god" og kvalm fra en god stund før jeg tok test, og jeg mener å huske at jeg testet dagen etter IKM, eller noe rundt der. Så det er mulig! Hos meg varte kvalmen helt til jenta var ute...
Gjest lecter Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 4uker i dag og har vert kvalm 3dager allerede...
Vera Vinge Skrevet 25. oktober 2013 #7 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg har også blitt kvalm tidlig. Sist gang var jeg kvalm hele svangerskapet (men mye mindre etter hvert, da jeg fra uke 16 eller noe kun var morgenkvalm stort sett). Denne gangen ble jeg kvalm enda tidligere, men så ble jeg også satt en uke fram (noe som sikkert er riktig mtp. befruktning også). Men kvalmen var mye mindre intens og kortvarig denne gang.
Quiet Skrevet 25. oktober 2013 #8 Skrevet 25. oktober 2013 Kvalmen startet i uke fire denne gangen her også :-)
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #9 Skrevet 25. oktober 2013 Åhåi. Sa til meg selv da jeg prøvde å bli gravid at jeg gjerne kunne kvalm hele svangerskapet hvis det betydde at jeg fikk beholde (mistet i august). Men nå ser jeg ikke akkurat for meg kvalme i 9 mnd! Får håpe det gir seg litt, og at jeg lærer meg å holde det unna så langt det lar seg gjøre Hos folk flest forsvinner den før uke 15, så hadde ikke tatt sorgene på forskudd. Anonymous poster hash: 39a61...324
Quiet Skrevet 25. oktober 2013 #10 Skrevet 25. oktober 2013 For å berolige litt så begynte kvalmen å roe seg ned igjen rundt uke 12, og det synes som den blir mindre og mindre dag for dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå