AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Hvordan gjør man dette? Han bor vegg i vegg med meg, så jeg ser og hører ham hele tiden. Var på ferie denne uken og da gikk det mye bedre, tenkte nesten ikke på ham. Kan ikke akkurat pakke tingene mine og flytte heller...Anonymous poster hash: 45380...ef0
Nettinettet Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Hvordan gjør man dette? Han bor vegg i vegg med meg, så jeg ser og hører ham hele tiden. Var på ferie denne uken og da gikk det mye bedre, tenkte nesten ikke på ham. Kan ikke akkurat pakke tingene mine og flytte heller...Anonymous poster hash: 45380...ef0 Mitt beste råd er å bestemme deg for å gå videre og treffe andre. Følelser er som regel noe som forsvinner når vi får knyttet de over på en annen person, spesielt en person som kanskje man får det litt mer sånn som man håpet at man skulle få det med han man var med!
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Mitt beste råd er å bestemme deg for å gå videre og treffe andre. Følelser er som regel noe som forsvinner når vi får knyttet de over på en annen person, spesielt en person som kanskje man får det litt mer sånn som man håpet at man skulle få det med han man var med! Men jeg har ikke lyst til å få følelser for noen andre. Jeg vil bare gå tilbake til å være singel og fornøyd Dessuten føler jeg det er slemt å dra med andre hjem i tilfelle han har det sånn også.Anonymous poster hash: 45380...ef0 1
Nettinettet Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Men jeg har ikke lyst til å få følelser for noen andre. Jeg vil bare gå tilbake til å være singel og fornøyd Dessuten føler jeg det er slemt å dra med andre hjem i tilfelle han har det sånn også.Anonymous poster hash: 45380...ef0 Ok, her må jeg grave litt dypere.. hva slags greie har dere hatt, hvor lenge hadde dere det og hvorfor har dere det ikke lenger. Du kan fint gå tilbake til å være singel og fornøyd, men hvor lang tid det vil ta deg kommer ut i fra svarene dine på spørsmålene over.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 Ok, her må jeg grave litt dypere.. hva slags greie har dere hatt, hvor lenge hadde dere det og hvorfor har dere det ikke lenger. Du kan fint gå tilbake til å være singel og fornøyd, men hvor lang tid det vil ta deg kommer ut i fra svarene dine på spørsmålene over. Vi har ikke hatt så mye egentlig. Flørtet en del, han var mye rundt meg en stund, men for noen uker siden så sluttet han helt med det. Vi er veldig like, samme studieretning, like gamle, samme interesser osv. Nå unngår han meg så godt han kan og jeg vet ikke helt hvorfor. Han forsvinner konsekvent om jeg er i nærheten, uansett hva han driver med. Når det ikke er liv laga mellom oss, så orker ikke jeg å bruke mer energi på det. Vil som sagt bare tilbake til sånn jeg hadde det før han tok initiativ.Anonymous poster hash: 45380...ef0
Nettinettet Skrevet 25. oktober 2013 #7 Skrevet 25. oktober 2013 Vi har ikke hatt så mye egentlig. Flørtet en del, han var mye rundt meg en stund, men for noen uker siden så sluttet han helt med det. Vi er veldig like, samme studieretning, like gamle, samme interesser osv. Nå unngår han meg så godt han kan og jeg vet ikke helt hvorfor. Han forsvinner konsekvent om jeg er i nærheten, uansett hva han driver med. Når det ikke er liv laga mellom oss, så orker ikke jeg å bruke mer energi på det. Vil som sagt bare tilbake til sånn jeg hadde det før han tok initiativ.Anonymous poster hash: 45380...ef0 Ok men da blir det ikke noe problem for deg å komme deg videre fra han. Bare vær deg selv, gjør hyggelige ting og lev livet. Når du treffer på han så smiler du bare og sier hei og går videre..
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #8 Skrevet 25. oktober 2013 Ok men da blir det ikke noe problem for deg å komme deg videre fra han. Bare vær deg selv, gjør hyggelige ting og lev livet. Når du treffer på han så smiler du bare og sier hei og går videre.. Ja, for det har jo fungert greit den siste måneden Anonymous poster hash: 45380...ef0
Nettinettet Skrevet 25. oktober 2013 #9 Skrevet 25. oktober 2013 Ja, for det har jo fungert greit den siste måneden Anonymous poster hash: 45380...ef0 [/acrony Det er typisk når man har blitt avvist av noen det, da blir man litt opphengt i de bare fordi man ikke forstår hvorfor, eller noe i de banene. Det handler bare om at du må bestemme deg for å drite i han. Hvorfor skal du bruke energi og tanker på en som ikke er interessert? Og siden du tenker så mye på han så tenker jeg at du nok har litt lyst på kjæreste og ikke har lyst til å være singel og lykkelig som du sier..
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #10 Skrevet 25. oktober 2013 Det er typisk når man har blitt avvist av noen det, da blir man litt opphengt i de bare fordi man ikke forstår hvorfor, eller noe i de banene. Det handler bare om at du må bestemme deg for å drite i han. Hvorfor skal du bruke energi og tanker på en som ikke er interessert? Og siden du tenker så mye på han så tenker jeg at du nok har litt lyst på kjæreste og ikke har lyst til å være singel og lykkelig som du sier.. Hehe Jeg tror egentlig ikke det, for jeg vet ikke hva jeg skulle gjort om han faktisk likte meg heller. Skummelt. Hvor lang tid kan jeg regne med å være opphengt i ham da? Hadde jeg sluppet å se ham, så hadde det vært så mye lettere Anonymous poster hash: 45380...ef0
amonyn Skrevet 25. oktober 2013 #11 Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Så...lurt å ta seg en ferie, kanskje? Edit: feil tråd. Endret 25. oktober 2013 av amonyn
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #12 Skrevet 25. oktober 2013 Selv om det var feil tråd, så var det kanskje ikke så dumt å dra på ferie. Men jeg må jo tilbake hit og da blusser følelsene opp igjen Anonymous poster hash: 45380...ef0
Ferny Skrevet 26. oktober 2013 #13 Skrevet 26. oktober 2013 Selv om det var feil tråd, så var det kanskje ikke så dumt å dra på ferie. Men jeg må jo tilbake hit og da blusser følelsene opp igjen Anonymous poster hash: 45380...ef0 Bor dere i samme kollektiv... deler stue, kjøkken osv. Kanskje flytte...?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #14 Skrevet 26. oktober 2013 Bor dere i samme kollektiv... deler stue, kjøkken osv. Kanskje flytte...? Nei, vi deler ikke annet enn en stue og den kan jeg holde meg borte fra. Bor i blokk og han bor vegg i vegg med meg. Så jeg ser ham jo i gangen og på vaskerommet og sånt. Flytting blir vanskelig midt i eksamen og sånt. Etter jul kanskje. Så får jeg holde meg unna til da.Anonymous poster hash: 45380...ef0
Ferny Skrevet 26. oktober 2013 #15 Skrevet 26. oktober 2013 Nei, vi deler ikke annet enn en stue og den kan jeg holde meg borte fra. Bor i blokk og han bor vegg i vegg med meg. Så jeg ser ham jo i gangen og på vaskerommet og sånt. Flytting blir vanskelig midt i eksamen og sånt. Etter jul kanskje. Så får jeg holde meg unna til da.Anonymous poster hash: 45380...ef0 Hm, kjedelig situasjon. Men hva er egentlig greien...? Har dere hooket opp og så ble det bare kleint etterpå?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #16 Skrevet 26. oktober 2013 Hm, kjedelig situasjon. Men hva er egentlig greien...? Har dere hooket opp og så ble det bare kleint etterpå? Ja, noe sånt. Han var plutselig veldig på, jeg begynte å like ham. Så plutselig unngår han meg helt. Han gikk fra varm til iskald over natten. Vet ikke hva som skjedde, men det får så bare være. Jeg tror det går bedre nå. Tar meg en ukestur og unngår ham så godt jeg kan etterpå. Så går det nok over.Anonymous poster hash: 45380...ef0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå