Elicice Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg har tidligere skrevet at jeg skal lage julekalendere til venninner i år. Det jeg har tenkt å gjøre er å lage små, koselige kort med sitater, tegninger, ordtak og lignende. Har dere noen forslag til sitater og lignende som kan være koselig å få på en grå vinterdag? Jeg har en del kort å lage og er gått litt tom for ideer
kjeri Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Kom vesle hvite snøfnugg og hils til mine venner fortell at jeg er glad i dem og julehilsen sender Så sender vi tanker og ønsker avsted med håp og forventning om julefred :-) 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 *dytte* Anonymous poster hash: 3bf60...c48
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Kan du ikke bare google "sitater, ordtak" osv osv. Så får du opp en haug med sider fulle av ordtak Anonymous poster hash: 066b8...901
~umulia~ Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Jeg syns det er hyggelig når det blir litt personlig. Hva med sitater fra dem/ venner/ bekjente/ barn? En ordsky der du beskriver egenskaper du setter pris på ved dem, gode opplevelser som er spesielt for deres vennskap etc?
~umulia~ Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Du kan jo også fremkalle noen bilder fra noe du har gjort med disse venninnene eller steder der dere har vært sammen. Det er så hyggelig med bilder på papir!
Elicice Skrevet 11. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2013 Kan du ikke bare google "sitater, ordtak" osv osv. Så får du opp en haug med sider fulle av ordtak Anonymous poster hash: 066b8...901 Det har jeg også gjort, men ønsker at det skal være litt mer gjennomtenkt enn bare klipping og liming fra nettet Det må være noe som betyr noe for meg og /eller dem. Jeg syns det er hyggelig når det blir litt personlig. Hva med sitater fra dem/ venner/ bekjente/ barn? En ordsky der du beskriver egenskaper du setter pris på ved dem, gode opplevelser som er spesielt for deres vennskap etc? Veldig god idé! Da skal jeg skrive ned gode opplevelser vi har hatt sammen og en slik ordsky. Genialt! Du kan jo også fremkalle noen bilder fra noe du har gjort med disse venninnene eller steder der dere har vært sammen. Det er så hyggelig med bilder på papir! Det skal jeg gjøre! Andre ting jeg har tenkt å ha med er blant annet morsomme fakta, tegneseriestripe, gjenbrukspoesi og kaffekunst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå