Gå til innhold

Utroskap er noe dritt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mistanke lenge om at typen ikke snakker sant. Idag gikk jeg inn på facebooken hans og så han snakket med ei samtidig som jeg var pålogga..

Da fant jeg ut at ei drittkjerring og den idiotkuken av en type jeg har driver og flørter og sender hverandre snaps på snapchat, da mye nakenhet inkludert..

Jaa, skal vedde på at hu hadde likt å "Sett den skikkelig hard altså!"... Fyfan..

Verste er at hu dama her er ikke akkurat noen upgrade. (Unnskyld meg, men hvem går etter noen som er overvektig og full av kviser, og sinnsykt slutty... Når man allerede har ei dame som ville gjort alt for deg?) Han får nok av sex fra meg og jeg gjør ikke annet enn å være grei mot han.. Så jeg skjønner ikke hvorfor han gjør dette mot meg.. Trodde han var glad i meg etter de åra her sammen :(

Han hadde også skrevet med andre, om å massere pupper og rumpe og alt mulig.. Det står at han er i forhold med meg på facebook tilogmed... Jeg skjønner seriøst ikke hva som feiler ham, jeg har vært grei og snill så jævlig lenge også får jeg all den driten her tilbake?

Føler meg så lite verdt og ekkel nå.. Tenk at han har hatt sex med ei annen og deretter gått på meg rett etterpå?

Han vet ikke at jeg har sett dette enda, jeg vurderer å ringe og skjelle ut frøken slutface og gå på døra til typen og si at det er slutt..

Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :(

Sitter på jobb og aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg og får ei venninne på besøk i helga, så det her kræsjer noe sinnsykt..

Følte jeg bare måtte få det ut en eller annen plass.. jeg føler ikke for å fortelle dette til hele familien og venner, da det er "flaut" å si at jeg har feila på forhold nå igjen og finni en sånn drittsekk IGJEN.. Samme driten skjedde med exen og.. :sukk: Orker snart ikke mer av dette, er virkelig helt på bunnen nå.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.... styrkeklem. Du må finne en måte å takle dette på, sett deg opp en plan.

Lykke til.

Skrevet

Det er ikke deg det er noe galt med, noen menn klarer bare ikke å holde seg til en.

Hadde ikke hatt noe å si om du så ut som Jessica Alba

Anonymous poster hash: 095c6...bd1
  • Liker 6
Skrevet

Det er ikke deg det er noe galt med, noen menn klarer bare ikke å holde seg til en.

Hadde ikke hatt noe å si om du så ut som Jessica Alba

Herregud, jeg leser mer nedover her.. Det er så mange.. Fytti helvete jeg føler meg dum nå :(

Skrevet

Huff.... styrkeklem. Du må finne en måte å takle dette på, sett deg opp en plan.

Lykke til.

Takk.. Jeg skal prøve mitt beste på å fikse meg selv.. den idioten burde vært kappa av pikken på..

• Liker 1
Skrevet

Herregud, jeg leser mer nedover her.. Det er så mange.. Fytti helvete jeg føler meg dum nå :(

Jenter blir litt dumme når de er forelska, du er ikke unik der :)

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

Skrevet

Jenter blir litt dumme når de er forelska, du er ikke unik der :)

Mhm.. Men jeg har jo visst dette lenge at han holdt på sånn, først nå jeg faktisk fant noe bevis.. Han sletter nemlig alle sånne samtaler.. Helt sykt at noen kan holde på sånn, i tillegg pule på andre.. Tenk hvis jeg har klamydia eller noe sånt piss nåda! Skulle faen tro man kunne stole på folk?!

Vulcan: Vi har vært sammen i snart tre år (Ble sammen i starten av desember, så om ca 2 mnd er det tre år..), og ting var ganske seriøst..

Skrevet

jeg ville nå tatt det opp med han før jeg tok det opp med damen/e.

uansett virker det ikke som det et bra forhold. du påpeker at du gir alt (på tross av en dårlig dag?) og ja, får dette igjen. her ville ikke jeg vært tålmodig og forståelig.

• Liker 2
Skrevet

jeg ville nå tatt det opp med han før jeg tok det opp med damen/e.

uansett virker det ikke som det et bra forhold. du påpeker at du gir alt (på tross av en dårlig dag?) og ja, får dette igjen. her ville ikke jeg vært tålmodig og forståelig.

Jeg har vært sjalu etter det som skjedde for et år tilbake, da han hadde rota med ei på en fest.. Men ellers har jeg prøvd litt for hardt på å være den han vil ha..

Jeg snakket med ham igår kveld i flere timer om dette, og han sier og lover han ikke skal gjøre det mer osv..

Men neida, neste dag i lunsjen er det snapchat til hu av pikken sin og hu vil ha mer.. Nevnte ejg at hun nylig slo opp med typen sin som er kompisen til typen min? Sukk..

At det går an.. Er det virkelig så lett å få ham til sengs? Hvor mange andre har ikke gjort det da?! :(

Skrevet

han holder ikke sine ord, jeg ville ikke klart å stole på han. og i et forhold må man kunne stole på hverandre.

du skal ikke tilpasse deg andre mennesker, man skal selvfølgelig oppføre seg, men det er en forskjell på det og "bli til en annen person". man skal ikke glemme seg selv og sine behov.

synes du har nok av eksempler på hvorfor dette forholdet ikke fungerer. du gjør deg selv en tjeneste ved å ikke prøve å "fikse han" eller "gi han en sjanse".

Skrevet

han holder ikke sine ord, jeg ville ikke klart å stole på han. og i et forhold må man kunne stole på hverandre.

du skal ikke tilpasse deg andre mennesker, man skal selvfølgelig oppføre seg, men det er en forskjell på det og "bli til en annen person". man skal ikke glemme seg selv og sine behov.

synes du har nok av eksempler på hvorfor dette forholdet ikke fungerer. du gjør deg selv en tjeneste ved å ikke prøve å "fikse han" eller "gi han en sjanse".

Det tenker jeg også, han har fått nok sjanser til å skjerpe seg og innse hva han driver med og at det er feil.. Nå er det nok!

Jeg har visst hele tiden at det ikke går an å få noen til å forandre seg, de må ville forandre seg selv for å gjøre det.

Han er for opptatt med å være så kul og deilig og er livredd for å ikke ha nok damer tydeligvis... Jævla dritt, kommer ikke til å finne noen som er gode i senga heller.. (Haha, det tenker jeg på av alle ting i verden...)

Skrevet

Ta utskrift av hele skiten så har du det i fall det blir noen diskusjoner senere.

Bare pass på at ingen på jobb ser hva du skriver ut....

Gå videre.

Og kost på deg et par timer med coach eller noe sånt så du finner ut hvorfor du ender opp med sånne eksemplarer.

• Liker 1
Gjest Fjotten
Skrevet

Haha. Kopier ting fra chatten og legg det ut på facebooken hans.

• Liker 3
Gjest Chloe87
Skrevet

En ting er hvertfall sikkert: dette skal du ikke finne deg i og den fyren skal bli din EKS! Det finnes nok av gutter der ute, ikke kast bort tiden din på den taperen! Du fortjener bedre!

Skrevet

Og til slutt et lite tips.

Hver gang du savner han og vurderer å gå tilbake, så tenk over dette:

Skal du virkelig aldri få oppleve hvordan det er å være sammen med en du elsker og som elsker deg på samme måte tilbake? Ikke tenk på de gode stundene dere hadde sammen, tenk på de gangene han behandla deg som dritt.

Savnet vil gå over etterhvert.

• Liker 3
Skrevet

Du ht det nøyaktig nøyaktig på samme måte som meg virker der som... Å det er helt forferdelig! Man blir så frustrert for disse gutta sier jo de elsker oss å alt det der... Men handlingene dems viser til at de vet ikke hva det vil si p elske. Kanskje fordi de aldri har blitt elska selv.. Hvem vet...

Anonymous poster hash: f2b02...ee6

Skrevet

Etter min erfaring med drittsekker.. Noen er bare slik, og det har absolutt ikke noe med deg å gjøre, selv om jeg vet veldig godt at det er kjempenkelt å skylde på segselv for at slikt skjer.

Du må gjøre det slutt med han, uansett hvor glad du er i han, han vil aldri slutte med dette!

Som de over her sier, noen klarer bare ikke å holde seg til en.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Og til slutt et lite tips. Hver gang du savner han og vurderer å gå tilbake, så tenk over dette: Skal du virkelig aldri få oppleve hvordan det er å være sammen med en du elsker og som elsker deg på samme måte tilbake? Ikke tenk på de gode stundene dere hadde sammen, tenk på de gangene han behandla deg som dritt. Savnet vil gå over etterhvert. Anonymous poster hash: 095c6...bd1

Enig! Får man ingen respekt, skal man heller ikke gjengjelde med respekt. Ikke gidd å vær snill og forståelsesfull for en som ikke gidder noe for deg. Og ikke glem hvor respektløs han var mot deg og hvor lite han egentlig brydde seg.

Endret av Pene sko...
Skrevet

spør ham om spenningen ved å være utro? Altså det å ha ei dame man forsøker å manipulere ved å sjekke opp andre damer?

Er det sånn at spenningen ved å forsøke å sjekke opp andre damer forutetter at man har en kjæreste å bedra?

Uten utroskap ingen spenning, - er det han sliter med? Er det for kjedelig å prøve seg på damer uten å ha noe å risikere å miste?

Øker man spenningen ved å ha noe å tape? Større innsats, større lykke, er det sånn?

Gjør man seg selv lykkelig ved å være utro? Hvordan kan det være mulig? Hvordan skal en kunne klare å leve lykkelig, når ens brunst er satt til andre enn dem man er sammen med?

Er det ikke litt mer som å, - be om problemer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...