AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg er så lei av mat, har ikke lyst på noen ting. Hva pleier dere å spise når ingenting frister? Helst noe som ikke er så alt for usunt:) Anonymous poster hash: e37a7...5eb
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 makaroni med alt mulig rart attme. F.eks kjøttdeig, kylling, biffstrimler, pølse osv. Pytt i panne med bacon, pølse, og makaroni. Eller det beste som fins, kebab. Anonymous poster hash: 2df94...a17
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 makaroni med alt mulig rart attme. F.eks kjøttdeig, kylling, biffstrimler, pølse osv. Pytt i panne med bacon, pølse, og makaroni. Eller det beste som fins, kebab. Anonymous poster hash: 2df94...a17 haha, ble visst litt trønderk der. Mente selvfølgelig sammen med, ikke attme:P Anonymous poster hash: 2df94...a17
Askmeagain89 Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Lager meg også smoothie når jeg er matlei eller har lyst på godteri
Gjest Funky Punk Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 Noen ganger bestiller jeg meg noe god mat. Om jeg ikke kan det, så går jeg for noe enkelt som man kan spise av utover dagen. Som f.eks grønnsaksuppe. Da kan jeg spise en liten skål med det når jeg kjenner at kroppen trenger mat.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #7 Skrevet 25. oktober 2013 Takk for forslag. Sånn matlei som jeg er nå så blir jeg kvalm bare ved tanken på mat. Det eneste som frister er godteri, men det kan jeg jo ikke leve på Ikke en gang pizza frister! Anonymous poster hash: e37a7...5eb 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #8 Skrevet 25. oktober 2013 Smoothie er genialt da. Anonymous poster hash: 5ecac...547
Lea2 Skrevet 25. oktober 2013 #9 Skrevet 25. oktober 2013 Rista brød med nyrørt syltetøy eller leverpostei.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #12 Skrevet 25. oktober 2013 Knekkebrød med ost. Kjedelig, men ikke aller verst. Pasta. (usunt men kan jo lage det til som man vil mht tilbehør) Kokt egg. Eggerøre med røkt laks. Nøtter eller mandler. Nøtteblanding med tørket frukt. Og er man lei av å lage mat; buljong med hvitløk, raspet gulrot (kokes raskere) og et halvt rundstykke med smør. Ta tilskudd av b-vitaminer, det fremmer matlysten. Anonymous poster hash: 8f7b0...f51
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #13 Skrevet 25. oktober 2013 Når jeg er matlei har jeg ofte kun lyst på søtt. Middag frister ikke. Da spiser jeg feks en boks mager vaniljekesam eller et slikt beger med cottage cheese med pære&vanilje-smak. Eller grønnsaker og dip! Mye bedre enn å ty til is/ godteri dersom "vanlige måltider" ikke frister. Anonymous poster hash: 27d8e...bbb 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #14 Skrevet 26. oktober 2013 Bestiller sushi, lager smoothie eller spiser fruktsalat til middag. Spiser også noe lettlaget med varm ost (ostesmørbrød, ristet brød med masse smør og varm ost, pasta med stekt hvitløk og tørket chili og STORE mengder parmesan.) Anonymous poster hash: dd853...a03
MyElixir Skrevet 26. oktober 2013 #16 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg er veldig glad i god mat. Men av og til så frister ingenting... Da vet jeg at om jeg lager en god suppe så blir det spist. Nudler med krydder, kokes opp. Hvitløk freses lett, litt bacon tilsettes, gjerne litt shampignon. Alt i samme gryte, rømme oppi, litt småhakket jalapenos, ellers hva som befinner seg i kjøleskapet; skinke, ost, piripiri... Sterk og god suppe, med forbrenningsfremmende indigrenser. Nam og velbekomme!
Gjest BettyBoop Skrevet 26. oktober 2013 #18 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg er så lei av mat, har ikke lyst på noen ting. Hva pleier dere å spise når ingenting frister? Helst noe som ikke er så alt for usunt:)Anonymous poster hash: e37a7...5eb nudler
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #20 Skrevet 26. oktober 2013 Ferske grønnsaker med dipp evt (paprika, agurk, gulerot, osv). Frukt i skåret i båter/biter. Avocado delt i to, dryppet med litt sitron og spiser med skje. Trenger liksom noe litt friskt og veldig lettspist når jeg er matlei Anonymous poster hash: a7134...eea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå