AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Vi er enige om at d ikje funker. Nå trenger vi bare en siste strek over alt. Han yr vært utro utro utro såå mange ganger. Jeg har gått bra han pga. det. Han har fått meg tilbake gang på gang etter utroskap og løgn. Nå er d sånne småløgner mot andre og mot meg. Men han sier at han prøver alt han kan p gjøre meg tilfreds, noe jeg har merka litt menn apsolutt ikke 100%. Nå trekker han seg unna. Han er lei av å ikke bli stolt på, å at jeg stiller spørretegn ved alt. Nå er det litt fritid mellom oss. jeg merker atjeg er grise forbanna på hele mannen samtidig føler jeg meg slem ved tanken på at jeg er sur på han for han sier jo at han virkelig prøver så godt han kan og jeg vet om han sin dårlige oppvekst. Så nå: hva sier jeg. Hvordan avslutter vi/jeg dette nå??Anonymous poster hash: e5e5a...26e
Gjest Whitestripes Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Det er slutt mellom oss. Så enkelt. 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Av en eller annen idiotisk grunn vil jeg at han skal kjenne på at han har vært en skikkelig respektløs løgner.jeg er jo helt ødelagt her jeg sitter.....Anonymous poster hash: e5e5a...26e
Druid Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Av en eller annen idiotisk grunn vil jeg at han skal kjenne på at han har vært en skikkelig respektløs løgner.jeg er jo helt ødelagt her jeg sitter.....Anonymous poster hash: e5e5a...26e Du har helt rett, det er idiotisk: glem det. Du kan ikke få han til å ta selvkritikk hvis han ikke gjorde det seriøst under forholdet. Så slå opp og gå videre.
navnet Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Aller beste måte å ta hevn på er å gå videre, glemme han helt å ha det kjempefint. 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg blir så sinna av det! Også blir jeg så sint i er at han sier det at han VIL være sammen med meg. Men han er dritirriteert over hele meg. Men han sier jeg betyr hele verden for han. Jeg blir heeeelt snaaaatt ut! Hva ønsker han med meg???Anonymous poster hash: e5e5a...26e
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #7 Skrevet 25. oktober 2013 Veldigt sant at det er beste måte å hevne seg på. Men er så nede nå pga. han har tråkka meg ned. Så alt føles som umulig:(Anonymous poster hash: e5e5a...26e
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #8 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg blir så sinna av det! Også blir jeg så sint i er at han sier det at han VIL være sammen med meg. Men han er dritirriteert over hele meg. Men han sier jeg betyr hele verden for han. Jeg blir heeeelt snaaaatt ut! Hva ønsker han med meg???Anonymous poster hash: e5e5a...26e han vil ha det han får, en som han kan behandle som dritt,men smiske opp med "jeg vil jo være med deg daa" og så er alt tipp topp. Det er DET han vil. ikke la han få det, da vinner du Anonymous poster hash: 51450...70a 3
Gjest Skrevet 25. oktober 2013 #9 Skrevet 25. oktober 2013 Han er utro, lyver og sier det han tror du vil høre for det er lettere å holde på deg enn å finne en ny fast dame som finner seg i all skiten! Jo lenger dette pågår, desto dypere blir du tråkka ned i gørra. Og da føler du deg enda værre. Du må ganske enkelt si at nok er nok, og så bryter du all kontakt og blokkerer han så du ikke får en haug klissete meldnger fulle av løgn som skal vinne deg tilbake slik at han kan være utro en gang til. Du må se i øynene at han ikke kommer til å angre, og det eneste som han missliker med at du blir borte er at han da må anstrenge seg for å finne en ny fast partner. Lag din egen "closure" uten å involvere han. Og kom deg videre med livet ditt. Du kaster bort tid og mental helse på denne påståtte mannen.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #10 Skrevet 25. oktober 2013 Takk for tips og styrke folkens :) setter pris på deres engasjement og ord!Anonymous poster hash: e5e5a...26e
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #11 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg blir så sinna av det! Også blir jeg så sint i er at han sier det at han VIL være sammen med meg. Men han er dritirriteert over hele meg. Men han sier jeg betyr hele verden for han. Jeg blir heeeelt snaaaatt ut! Hva ønsker han med meg???Anonymous poster hash: e5e5a...26e Om du betyr hele verden for han, er vel den beste hevnen å avvise han, gjøre det slutt. Han burde ikke vært utro gang på gang, om du betydde så mye for han. Han må jo være braindead,Anonymous poster hash: 84bda...f5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå