AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Hei! Jeg er ei jente på 18 år som har lagt om livsstilen min. Jeg var ikke veldig usunn overvektig før, men lubben. 70 kg / 165 cm var jeg på mitt tyngste. I dag er jeg 3 buksestørrelser mindre enn det jeg var for 1 år siden - så har gått ned i vekt på en sunn måte, men vet ikke hvor mye jeg veier i dag (tør ikke veie meg) Det jeg dog alltid har vært stolt over og glad i ved kroppen min, var at jeg hadde timeglassfigur. Tross alt overvekt var midjen min ganske markert, og mer enn 30 cm mindre enn hoftene. Den siste måneden har jeg trent 6 dager i uken. Og jeg har lagt merke til at "innsvingningen" jeg hadde på sidene av magepartiet er mye mindre enn før.. Har noen samme erfaring? Eller vet noen hva det kan skyldes? Blir veldig takknemlig for svar Anonymous poster hash: f8e7b...fb0
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Det er helt vanlig når man begynner å bli trent og mister fett. Anonymous poster hash: e006d...e87
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Vel..du er en av de heldige. Hos noen kvinner legger de ekstra kiloene seg mest på lårene, magen eller kanskje overkroppen. Mens hos deg legger de seg på hoftene, og får dermed timeglassfigur. Da er det natulig når du mister de ekstra kiloene og går betydelig ned i fettprosent at hoftepartiet reduseres og du mister timeglassfiguren. Anonymous poster hash: 84da6...6f4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Ser ut som.. ..tiden din som overvektig renner ut YEEEEEEEEEEEAAAAAAHH! Anonymous poster hash: e5be4...5c6 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Man kan dessverre ikke kontrollere hvor på kroppen man først mister/legger på seg vekt, så dette er det nok ingenting å gjøre med. Timeglassfiguren din skyldtes nok fett, og ikke beinstruktur, slik det er for noen. Anonymous poster hash: 91454...3e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå