Gå til innhold

Mannen koser og stryker magen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr det?
F.eks når vi ligge i sofaen (i skje) så pleier han å stryke meg på magen.
Eller når vi har vært og bowlet og byttet på tur så har han holdt lett og stryket meg på magen.

Jeg syns jo dette er veldig hyggelig, men har det en spesiell betydning av noe slag?

Anonymous poster hash: f090a...de2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva betyr det?

Eller når vi har vært og bowlet og byttet på tur så har han holdt lett og stryket meg på magen.

Jeg syns jo dette er veldig hyggelig, men har det en spesiell betydning av noe slag?

Ja, det betyr at han har lyst til å begynne med rallycross.

• Liker 43
Skrevet

Min kjære gjør også det samme. Han synes det bare er et godt område å ta på, mykt (kremt...), og deilig. Tror ikke det ligger mer bak enn det :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker å stryke mannen min på magen. Fordi det er mykt og godt.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke noe vits i å drive å tolke dette. Det er bare kos.

• Liker 10
Gjest bustyvel
Skrevet

Herregud, og skulle det ha noen mening for han, så er det bare han som vet hva! Nyt kosen eller spør han dersomd et bekymrer deg sånn!

Skrevet

Det er da bare kos? Magen er tross alt midt i mellom to fine ting - brystene og musen. :nigo:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg elsker å stryke mannen min over magen sin myk , hårete og herlig:)

Nyt kjærtegnene han gir deg:)

Endret av Anciol
Skrevet

Min kjæreste gjør akkuratt det samme. Syns det er helt vanlig. Det betyr ikke at han vil ha barn med deg nå.

Anonymous poster hash: 5608f...7b4
Skrevet

Hva betyr det?

Han tenker på barn

Anonymous poster hash: 3f0f1...73d

Skrevet

Dette er et primalinnstinkt om å beskytte det ufødte liv. Urmennesket planla ikke barn i forhold til jobb, utdannelse, stor nok bolig eller stabil inntekt, så det ligger latent i mannen at forhold=graviditet, og damen/magen må beskyttes.

Anonymous poster hash: 7a682...cff

Skrevet

Dette er et primalinnstinkt om å beskytte det ufødte liv. Urmennesket planla ikke barn i forhold til jobb, utdannelse, stor nok bolig eller stabil inntekt, så det ligger latent i mannen at forhold=graviditet, og damen/magen må beskyttes.

Kilde?

Skrevet

Det betyr helt sikkert at han sjekker om du har sluttet på p-pillene uten å si noe til han. Alle vet jo at alle kvinner gjør det. Og alle vet den minste ting menn gjør/ sier har en helt spesiell betydning!

:smilbla:

Skrevet

Subtil måte å bruke fettklypa på uten at hun blir furt. Anonymous poster hash: b0e86...36f

Gjest Elseby13
Skrevet

Jeg syns du skal slutte å nyte dette kjærtegnet. Isteden bør du analysere det til døde og helst også dumpe den fyren.

Skrevet

Jeg har komplekser for magen min og hater at kjærseten min stryker meg på den!

Skrevet

Jeg har komplekser for magen min og hater at kjærseten min stryker meg på den!

Var med ei dame som hadde samme problem engang. Det funka ikke. Jeg klarte ikke la være. :<

Skrevet

Kilde?

Ingen. Men som man spør får man svar.

Skrevet

Baby-time ;)

Anonymous poster hash: f8a55...cd2
Skrevet

Har vel ikke noe mere betydning om man stryker på mangen eller om det hadde vært armen f.eks?

Rart du skal overanalysere at mannen stryker deg på mangen.

Anonymous poster hash: 45678...7d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...