Gelica Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg er ute etter en koffert med 2 stk 1 kg vekter, 2 stk med 2 eller 3 kg vekter og oppover til f.eks 5kg. Jeg finner bare vekter som man justerer vekten på selv ved å ta på eller av vekt. Problemet er når jeg trener etter videoer hvor jeg må bytte på tyngden på vektene, tar det så lang tid om jeg skal ta av og sette på vekter. Noen som vet?
Vulcan Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Du vil ha manualer altså? Eller vekt skiver? de fleste større sportsbutikker selger manualer, men de har en tendens til å være veldig dyre. 1
Sillicious Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg er ute etter en koffert med 2 stk 1 kg vekter, 2 stk med 2 eller 3 kg vekter og oppover til f.eks 5kg. Jeg finner bare vekter som man justerer vekten på selv ved å ta på eller av vekt. Problemet er når jeg trener etter videoer hvor jeg må bytte på tyngden på vektene, tar det så lang tid om jeg skal ta av og sette på vekter. Noen som vet? Jeg kjøpte det på Biltema.
Hecubaa Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg kjøpte mine manualer for en styggbillig penge på.. Ullared!
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Men på alle disse stedene har de bare opp tom 4 kg. Jeg vil ha manualer på 8 kg f.elsAnonymous poster hash: c514f...073
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå