Gå til innhold

Innbilsk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg innbilsk som tror at en fyr som kaller meg alt fra "søta" til "vakker" og "sexy", har hendene sine "litt overalt" når vi møtes, selv offentlig, sender melding der han skriver at han skulle ønske jeg var hos ham, ber om dristige bilder av meg, fantaserer om meg og til og med har fortalt meg en av stillingene han fantaserer om, faktisk er interessert i å det minste få meg til sengs?

Men hvorfor i helvete (unnskyld språket) gjør han aldri noe med saken da?!

Anonymous poster hash: 596cb...ae8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du interessert i å gå til sengs med han?

Anonymous poster hash: ebc0e...95e

Skrevet

Er du interessert i å gå til sengs med han?Anonymous poster hash: ebc0e...95e

Ja, og det synes jeg så absolutt jeg har gitt uttrykk for også. Og det er det som gjør meg flau hvis det viser seg at jeg har vært innbilsk. Nå er ikke jeg like direkte som han, så selvfølgelig i noe mildere grad, men jeg har alltid respondert positivt på det han har gjort og sagt. Vet et tilfelle (da jeg hadde litt innabords og var litt tøffere (men langt fra full), sendte jeg dessuten en meget klar melding til ham, der jeg ba ham innfinne seg på hotellrommet mitt snarest. Dessverre var han forhindret, men han var veldig klar på at han likte hvordan jeg var. Fortalte selvfølgelig ikke han at jeg hadde drukket, etter som jeg står for det jeg skrev, selv om jeg ikke hadde sendt en så direkte melding i edru tilstand. Allikevel har jeg forsøkt å opprettholde denne tonen i ettertid, noe han i hvertfall har gitt uttrykk for har vært stor stas for ham.

Det skal sies at til tross for at vi bor i samme by, ser vi hverandre svært sjelden ettersom han stadig er ute og flyr i forbindelse med jobb.

Skrevet

Jeg synes ikke du er innbilsk. Nå er ikke jeg mann, men jeg kjenner jo til noen menn, og selv den største flørtepusen jeg kjenner til, oppfører seg ikke slik til hvem som helst. Det er jo ikke normal oppførsel.

Anonymous poster hash: 76625...846
Skrevet

Jeg synes ikke du er innbilsk. Nå er ikke jeg mann, men jeg kjenner jo til noen menn, og selv den største flørtepusen jeg kjenner til, oppfører seg ikke slik til hvem som helst. Det er jo ikke normal oppførsel.

Nei, hadde det "bare" vært komplimenter som "vakker", "pen du er", "søta" osv, så hadde jeg ikke tatt det personlig eller tenkt at han ville noe med det. Men så er det de andre kommentarene som gir uttrykk for at han har lyst på meg. Man forteller vel ikke om fantasiene sine til en man ikke tenner på og har lyst til å "praktisere" med? Hva annet vil han oppnå i så fall? Jeg lurer virkelig på hva som holder han tilbake..

Skrevet

Ja, og det synes jeg så absolutt jeg har gitt uttrykk for også. Og det er det som gjør meg flau hvis det viser seg at jeg har vært innbilsk. Nå er ikke jeg like direkte som han, så selvfølgelig i noe mildere grad, men jeg har alltid respondert positivt på det han har gjort og sagt. Vet et tilfelle (da jeg hadde litt innabords og var litt tøffere (men langt fra full), sendte jeg dessuten en meget klar melding til ham, der jeg ba ham innfinne seg på hotellrommet mitt snarest. Dessverre var han forhindret, men han var veldig klar på at han likte hvordan jeg var. Fortalte selvfølgelig ikke han at jeg hadde drukket, etter som jeg står for det jeg skrev, selv om jeg ikke hadde sendt en så direkte melding i edru tilstand. Allikevel har jeg forsøkt å opprettholde denne tonen i ettertid, noe han i hvertfall har gitt uttrykk for har vært stor stas for ham.

Det skal sies at til tross for at vi bor i samme by, ser vi hverandre svært sjelden ettersom han stadig er ute og flyr i forbindelse med jobb.

Kanskje han ikke vil komplisere det? Det er jo et kjent "problem" at mange utvikler følelser for hverandre etter sex, og det virker jo kanskje som at det først og fremst er det han vil?...Når det er sagt, så sier jeg ikke at han nødvendigvis ikke er interessert i et forhold, for jeg skjønner ikke hvorfor han i så fall ikke bare heiv seg over deg ved første og beste anledning... Hehe, jeg er vel ikke særlig til hjelp med mitt tankespinn..

Det beste hadde vel vært om noen menn kunne ha svart. Menn er ulike, men jeg vil da tro at andre menn lettere forstår tankegangen til en mann enn det en kvinne gjør.

Gjest Summers
Skrevet (endret)

Liker at du forventer at han skal gjøre noe mer for å få deg til sengs etter alle medlignene du har fått og som du passer på å ikke svare like direkte tilbake eller overgå dem.

Endret av Summers
Skrevet

Liker at du forventer at han skal gjøre noe mer for å få deg til sengs etter alle medlignene du har fått og som du passer på å ikke svare like direkte tilbake eller overgå dem.

Hæ?

Selv om jeg ikke føler for å meddele ham hva jeg vil gjøre med ham via sms, eller spørre om et bilde av hans edlere deler, men heller svare positivt og på en "ertende" måte, så mener du jeg virker uinteressert og dermed tør han ikke gjøre noe mer heller?

For noen uker siden vil jeg si jeg var ganske så direkte. Han fikk et undertøysbilde av meg der jeg blant annet spurte om han ville komme en tur. Det gjorde han forsåvidt, men ikke hos meg..(han var ikke i byen)

Gjest Summers
Skrevet

Hæ?

Selv om jeg ikke føler for å meddele ham hva jeg vil gjøre med ham via sms, eller spørre om et bilde av hans edlere deler, men heller svare positivt og på en "ertende" måte, så mener du jeg virker uinteressert og dermed tør han ikke gjøre noe mer heller?

For noen uker siden vil jeg si jeg var ganske så direkte. Han fikk et undertøysbilde av meg der jeg blant annet spurte om han ville komme en tur. Det gjorde han forsåvidt, men ikke hos meg..(han var ikke i byen)

Så spør han på nytt da neste gang han er i byen din. Er lov å spørre to ganger på rad når den andre personen virker gira.

Skrevet

Så spør han på nytt da neste gang han er i byen din. Er lov å spørre to ganger på rad når den andre personen virker gira.

Jeg er egentlig litt redd for å virke desperat... Men på den annen side; han kan vel skylde seg litt selv også når han oppfører seg slik?

Gjest Summers
Skrevet

Jeg er egentlig litt redd for å virke desperat... Men på den annen side; han kan vel skylde seg litt selv også når han oppfører seg slik?

Ja, går det ikke så har du en grei luremushistorie å fortelle venninnene dine.

Skrevet

Er jeg innbilsk som tror at en fyr som kaller meg alt fra "søta" til "vakker" og "sexy", har hendene sine "litt overalt" når vi møtes, selv offentlig, sender melding der han skriver at han skulle ønske jeg var hos ham, ber om dristige bilder av meg, fantaserer om meg og til og med har fortalt meg en av stillingene han fantaserer om, faktisk er interessert i å det minste få meg til sengs?

Men hvorfor i helvete (unnskyld språket) gjør han aldri noe med saken da?!

Tja.. det finnes (av erfaring) en god del menn som tenner på det du har beskrevet over. Altså på pirringen, jakten, flørten. I de tilfeller har en direkte invitasjon blitt møtt med et tilforlatelig "er ute av byen/vekk etc", som senere viser seg å være løgn. Hva de får utav det er for meg ubegripelig. Bekreftelse? Spenning? Enkelte av dem har beskrevet det som redsel for å binde seg, men sex er da for f* ikke en livsvarig binding..

Inviter han hjem på kos. Om han ikke kan OG ikke kommer med et konkret nytt tidspunkt så har du nok funnet deg en "luremann". I så fall er han ikke interessert i sex. Eller han er for redd til å hoppe.

Anonymous poster hash: d2201...cd7

Skrevet

Tja.. det finnes (av erfaring) en god del menn som tenner på det du har beskrevet over. Altså på pirringen, jakten, flørten. I de tilfeller har en direkte invitasjon blitt møtt med et tilforlatelig "er ute av byen/vekk etc", som senere viser seg å være løgn. Hva de får utav det er for meg ubegripelig. Bekreftelse? Spenning? Enkelte av dem har beskrevet det som redsel for å binde seg, men sex er da for f* ikke en livsvarig binding.. Inviter han hjem på kos. Om han ikke kan OG ikke kommer med et konkret nytt tidspunkt så har du nok funnet deg en "luremann". I så fall er han ikke interessert i sex. Eller han er for redd til å hoppe. Anonymous poster hash: d2201...cd7

Tviler ikke på det du sier, og kan jo heller ikke avkrefte at han "er en sånn en". Men: da jeg var veldig så frempå og han svarte at han ikke var i byen, har jeg faktisk bildebevis på at han var et helt annet sted. Nå ser jeg han sannsynligvis ikke før midten av desember (han skal mer eller mindre bo i en koffert frem til jul), så det blir jo fortsatt å holde "varmen" via sms, men på nyåret ser det ut til at ting roer seg igjen, og da skal jeg pushe på, eller så er det over og ut. Da får han finne seg noen andre å leke med...

Skrevet

Ja, går det ikke så har du en grei luremushistorie å fortelle venninnene dine.

Hehe, det er jo sant. :P Jeg har sendt en "hvordan har du det?"-melding i mellomtiden, som jeg aldri har fått svar på, men jeg vet han er distré og inne i en hektisk arbeidsperiode nå. Bør jeg også glemme den meldingen og ikke la den hindre meg i å sende flere? (Jeg sender aldri hyppig meldinger til ham i perioder han jobber mye og tar lite initiativ, og hvertfall ikke når han ikke svarer).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...