lulle Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg planlegger nytt kjøkken. Regner med at det er kommet mange nye finesser de siste årene. Jeg lurer derfor på hva du er mest fornøyd med på ditt kjøkken, og hva ville du gjort annerledes ? Takk for svar.
TrickyCicci Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Litt avhengig av hva du legger i de siste årene;) Men det jeg er mest fornøyd med på mitt kjøkken er: Stekeovn innebygd i brysthøyde, så slipper jeg øye meg ned når ting skal ut og inn og sjekkes. Stekeovn med pyrolyse Feste i stekeovnen som gjør at man kan dra ut brettet og det står trygt. Gjør det enkelt å sjekke maten, vende poteter etc. Bakker(åpne skuffer) istedetfor hyller i høyskap.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Estetisk sett syns jeg det er viktig at alle skap er like brede, evt. halv bredde noen steder. Hvis jeg hadde plass skulle jeg hatt en ekstra vask ved komfyren. Blandebatteri med kokende vann rett ut av springen står også høyt på listen. Jeg syns frittstående kjøleskap er best Skuffer i underskap er selvsagt et must Prioriter stillegående kjøkkenvifte og oppvaskmaskin God belysning over kjøkkenbenken Det forrige kjøkkenet mitt hadde håndtak som ting hektet seg fast i, det var superirriterende, neste kjøkken blir uten håndtak. Anonymous poster hash: e3566...b45
Gjest Badabing Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Er veldig fornøyd med: -Ovn med pyrolyse. -Å ha to ovner, den ene er kombiovn. Mye enklere når vi skal ha gjester. -Masse skuffer. Ville gjerne hatt fler. -Frittstående kjøleskap -Skuff til å dra ut under vasken, der jeg har kildesorteringsbokser. Mye kjekkere enn skap. Angrer på: -At jeg ikke valgte ovn i brysthøyde, men at jeg må bøye meg ned. -Ville hatt vask med en større kum. Nå har jeg en halvstor kum og en liten. Den lille bruker jeg minimalt.
Izabella Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg planlegger nytt kjøkken. Regner med at det er kommet mange nye finesser de siste årene. Jeg lurer derfor på hva du er mest fornøyd med på ditt kjøkken, og hva ville du gjort annerledes ? Takk for svar. Jeg kunne tenkt meg en kjøkkenøy midt i rommet (ikke mul pga planløsning). At heldigvis ikke åpen oppbevaring selv, men har flere venninner som har det, og de angrer. Er visst litt av et strev at tingene som står på hyllene matcher. Vi prioriterte kvalitetsbenkeplate og er glade for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå