Gå til innhold

Sprelsk frisyre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i bryllup til søsteren min om et par uker. Har bestilt time hos frisør (UTEN prøvetime), og vil ha en sprelsk frisyre. Noe artig!!!

Har noen av dere noen gode forslag? Jeg skal ha en enkel kjole uten ermer (oransj), med enkelt svart sjal over skuldrene. Har langt hår!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann!

Siden du skal ha oransj kjole, hadde det jo vært riktig lekkert med rødt oppsatt hår. Vet ikke hvilken hårfarge du har, men jeg har vært på en del hårshow og der gjør rødt oppsatt hår seg best, om frisyren skal være litt oppsiktvekkende.

Men forsåvidt, om du ikke ønsker å farge håret ditt, kan du jo f.eks. be frisøren legge inn løshår i oppsettet, dette trenger ikke settes fast med annet enn hårnåler, og håret vil ikke ta skade av dette på noen måte, dette passer nok best i brunt/svart hår.

Om du er blond, gjør nok sikkert ikke rødt løshår seg noe særlig, da ville jeg heller gått for din naturlige hårfarge, og heller prøvd å få fram forskjellige nyansene i håret, ved å legge de synlig, forskjellige steder i oppsettet.

Uansett, personlig synes iallfall jeg at oppsatt hår gjør seg best i bryllup.

Lykke til!

Skrevet

Svenskbrud, jeg klarte ikke å finne noen som helst frisyrer. Hva skal jeg klikke på?

Gjest, Det høres morsomt ut med løshår. Jeg har brunt hår. Hvor får jeg tak i dette? Da må kanskje sjalet og skoene også være røde?

Oppsatt hår er flott. Men det kan vel gjøres litt festlig også? Litt fletter her og der kanskje?

Skrevet

Diddi, klikk på Hair Styles Catalog. Der kan du velge mellom ulike hårlengder osv. Lykke til! :)

Skrevet

Diddi: Klikk på Hairstyles, på øverste linje, og så kan du velge hårlenge, og så er det bare å bla....

Skrevet

jEG FANT JEG FANT!!

Hmmm... men de var ikke så altfor morsomme da. Kanskje den til høyre på side 11. Men det blir litt sånn "Star wars".

Andre forslag??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...