AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Deprimert pga kjærasten var utro.. Noen ganger... Nå gjør han alt for å bevise at jeg er alt for han. Jeg blir sjalu for at han føler såmye rundt alt fordi jeg er helg nedtrykket over å ha blitt løyet til og bedratt. Han går rundt å er blid å prøver å ber meg ikke være i så dårlig hunør... Eneste jeg behøver er at han jekker seg liiiitt ned. For føler jeg aldri når hans nivå.. Han har hatt damer her og der-jeg har vært sååå trofast. Hva vil få meg til å føle meg bedre rundt han. Jeg vet hva de fleste mener og det er at jeg burde dumpe han. Men jeg vil apsolutt ikke dumpe han.Anonymous poster hash: cafa7...ca5
pksa Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Dump han for faen. Blir ikke noe bedre om det er det du tror. Han er ett rasshøl. dump dump dump dump. Du må jo kunne stole på han!
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Dere har ikke barn? Og har ikke vært så lenge sammen? Dette er dødfødt, du kan ikke fortsette med denne mannen! Det kommer til å ende med sorg for deg i alle fall, en gang over streken så vil det skje igjen. Anonymous poster hash: 41ed1...f5f
Havbris Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Deprimert pga kjærasten var utro.. Noen ganger... Nå gjør han alt for å bevise at jeg er alt for han. Jeg blir sjalu for at han føler såmye rundt alt fordi jeg er helg nedtrykket over å ha blitt løyet til og bedratt. Han går rundt å er blid å prøver å ber meg ikke være i så dårlig hunør... Eneste jeg behøver er at han jekker seg liiiitt ned. For føler jeg aldri når hans nivå.. Han har hatt damer her og der-jeg har vært sååå trofast. Hva vil få meg til å føle meg bedre rundt han. Jeg vet hva de fleste mener og det er at jeg burde dumpe han. Men jeg vil apsolutt ikke dumpe han.Anonymous poster hash: cafa7...ca5 Unnskyld meg. Han går rundt og er blid og ber deg om å ikke være i så dårlig humør. Ser du hva du selv skriver? Etter det han har gjort er han blid og fornøyd og forventer at du skal være like blid og fornøyd. Beklager å si det, men denne mannen må da mangle noen antenner som kan gi han signaler om hvilken situasjon han faktisk har skapt for deg/dere og hva han faktisk må gjøre i denne situasjonen. Dette kalles bagatellisering av alvorlige ting og manglende evne til å se situasjonen fra ditt perspektiv.Jeg tror ærlig talt du vil få det bedre uten denne mannen, da kan du få en mulighet til å bygge opp ditt eget selvbilde igjen. Endret 25. oktober 2013 av Havbris
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Har ikke barn, har vært sammen fram og tilbake i ett par år. Hvordan skal jeg takke å komme over han.?Anonymous poster hash: cafa7...ca5
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 Har ikke barn, har vært sammen fram og tilbake i ett par år. Hvordan skal jeg takke å komme over han.?Anonymous poster hash: cafa7...ca5 Det ordner seg med tiden selv om det gjør vondt der og da. Jeg mener du bør dumpe ham når han har vært utro mot deg flere ganger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå