Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en liten jente gjeng på 19-20 år som tenker å reise til syden neste sommer. Et sted hvor det er billig og leve , med fine strender og et bra uteliv. Noen som har noen tips om hvor vi kan reise? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alanya i Tyrkia funker nok til det formålet! Ellers kan jeg anbefale Hellas, velg Santorini eller en annen stor plass ;) Hellas er koseligere og ikke så mange siklende mannfolk!

Anonymous poster hash: 58511...db9
  • Liker 1
Skrevet

Alanya i Tyrkia funker nok til det formålet! Ellers kan jeg anbefale Hellas, velg Santorini eller en annen stor plass ;) Hellas er koseligere og ikke så mange siklende mannfolk!

Anonymous poster hash: 58511...db9

Vi har tenkt litt på spania. og vi vil ikke reise til tyrkia. hehe:)

Skrevet

Teker du fastlandet i Spania eller øyene? Las Palmas er jo et typisk ungt sted. Det samme gjelder Ibiza (men det kan bli litt for mye av det gode). På fastlandet er kanskje Benidorm eller Malaga greie steder. Førstnevnte er gjerne litt rimeligere enn sistnevnte.

Kommer litt an på HVOR mye uteliv dere vil ha. På øyene er det gjerne enten eller. Noen steder er det mest barnefamilier, andre steder er det bare lagt opp til fart og fyll. Værmessig er det ganske trygt over det hele om sommeren.

Skrevet

Spania er ikke så gode på maten btw.... Hellas derimot, de kan virkelig lage mat !!

Skrevet

Spania er ikke så gode på maten btw.... Hellas derimot, de kan virkelig lage mat !!

:opplyser: Jeg elsker spansk mat.

• Liker 1
Gjest shockgirl
Skrevet

Ville valgt Gran Canaria. Playa del ingles eller Puerto rico er bra partysteder.

Jeg liker Playa del ingles best, men det er bare fordi de der har barer der som spiller metal/rock/punk. :)

• Liker 1
Skrevet

:opplyser: Jeg elsker spansk mat.

Har spist mye god mat i Spania.

Skrevet

Jeg ville valgt Tenerife. Elsker det stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...