minienthe Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 er på jakt etter svart firkantet middagservise, gjerne en serie som har serveringsfat og kaffesett i samme stil. må tåle oppvaskmaskin. noen som vet om ? 1
Chloe- Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Prøv i en kjøp & salg-gruppe på facebook. Sikkert mange som sitter på slikt etter at de selv har gått over til blendahvitt.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Aida er på jakt etter svart firkantet middagservise, gjerne en serie som har serveringsfat og kaffesett i samme stil. må tåle oppvaskmaskin. noen som vet om ? Aida har middagsservise i hvert fall (jeg har hvit selv). Anonymous poster hash: b78b5...f36
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg kjøpte svarte firkanta tallerkener (store og små) på a-møbler i oslo. Men det er vel 7-8 år siden.... Anonymous poster hash: e4b14...b83
minienthe Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Prøv i en kjøp & salg-gruppe på facebook. Sikkert mange som sitter på slikt etter at de selv har gått over til blendahvitt. slettes ikke dumt tenkt, skal ta en kikk Aida Aida har middagsservise i hvert fall (jeg har hvit selv). Anonymous poster hash: b78b5...f36 bingo... tusen takk for tips edit... de hadde kun tallerkensett der og Jeg kjøpte svarte firkanta tallerkener (store og små) på a-møbler i oslo. Men det er vel 7-8 år siden....Anonymous poster hash: e4b14...b83 er ute etter helt sett med fat etc, tror de bare hadde tallerkensett. Endret 25. oktober 2013 av minienthe
Solsikke Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg tror jeg har sett noe sånt på butikken Black Design
minienthe Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg tror jeg har sett noe sånt på butikken Black Design ser de ikke på nett ihvertfall, husker du hvor lenge siden det var ?
Solsikke Skrevet 27. oktober 2013 #8 Skrevet 27. oktober 2013 ser de ikke på nett ihvertfall, husker du hvor lenge siden det var ? Hm, nei dessverre, men det kan godt tenkes at det er blitt en stund siden. Jeg har bla ei venninne som har samlet på et slikt servise derfra.. Hvis det ikke lenger finnes på nettsidene deres, så kan det være det er godt ut av produksjon...?
minienthe Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 29. oktober 2013 Hm, nei dessverre, men det kan godt tenkes at det er blitt en stund siden. Jeg har bla ei venninne som har samlet på et slikt servise derfra.. Hvis det ikke lenger finnes på nettsidene deres, så kan det være det er godt ut av produksjon...? hadde jo vært typisk min flaks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå