AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Del Skrevet 24. oktober 2013 Har bestilt meg spraytan på et hudpleiesenter før et julebord som er på en lørdag. Spraytan må jeg ta torsdag. Vil det være pent på lørdagskveld? Hvordan blir det med dusjing da? Redd for at det skal se unaturlig ut og skjoldete. Noen erfaringer? Anonymous poster hash: bb1f7...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Del Skrevet 25. oktober 2013 1. Det bør fremdeles være pent på lørdagen, men for sikkerhetens skyld bør du kanskje ikke dusje mer enn nødvendig før selve lørdagen. 2. Dusje kan du, men ikke overdriv - for å være på den sikre siden. Og skrubb huden et par ganger i forveien, slik at du har et best mulig utgangspunkt for at fargen skal sitte lenger og penere. 3. Når du har bestilt en spraytan-time hos hudpleier, bør de deifinitivt kunne sakene sine. Ville ikke ha bekymret meg for dette. Blir det skjoldete, kan du klage. Anonymous poster hash: e0186...e86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 25. oktober 2013 #3 Del Skrevet 25. oktober 2013 Da jeg prøvde spraytan varte det i ca 5 dager. Men det ble veldig stygt i slutten, flekkete og skjoldete. Er noen år siden jeg prøvde da, kan være det er bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 25. oktober 2013 #4 Del Skrevet 25. oktober 2013 kommer ann på hvor flink du er med scrubbing før du tar det. Skrubb og ikke smør deg. Ta spraytan i dag og ikke dusj eller svett før seint i kveld. Etter dusjen er det viktig at du smører deg godt med krem på hele kroppen. Ikke bodymilk, men krem. Da blir det penere. I løpet av natten blir fargen dypere og setter seg mere i huden. Om det blir skjolder så skrubber du lett som med et visklær over skjolden, vips er det perfekt. På meg sitter det i over to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5 Del Skrevet 25. oktober 2013 Tusen takk for svar. Da dusjer jeg kun torsdagskveld og håper fargen er fin lørdag. Så får jeg heller dusje lørdag etter julebordet. Hehe... Anonymous poster hash: bb1f7...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #6 Del Skrevet 25. oktober 2013 Tusen takk for svar. Da dusjer jeg kun torsdagskveld og håper fargen er fin lørdag. Så får jeg heller dusje lørdag etter julebordet. Hehe...Anonymous poster hash: bb1f7...9a8 Du må jo dusje før lørdag! Bare vente til å dusje til dagen på lørdag feks. Jeg hadde forsåvidt dusjet på fredag og.. Fargen er selvfølgelig fin på lørdag uansett .Anonymous poster hash: 89026...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #7 Del Skrevet 25. oktober 2013 Du må jo dusje før lørdag! Bare vente til å dusje til dagen på lørdag feks. Jeg hadde forsåvidt dusjet på fredag og.. Fargen er selvfølgelig fin på lørdag uansett .Anonymous poster hash: 89026...d92 Så nå at du skal dusje på torsdag kveld. Det blir helt feil, etrsom du skal spraye deg på torsdag. Vent til fredag, om du kan det Anonymous poster hash: 89026...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #8 Del Skrevet 25. oktober 2013 Så nå at du skal dusje på torsdag kveld. Det blir helt feil, etrsom du skal spraye deg på torsdag. Vent til fredag, om du kan det Anonymous poster hash: 89026...d92 var ei som skreiv at jeg skulle dusje på kvelden samme dag etter spraytan? Så dere foreslår jeg venter med å dusje? Men er det ikke noe med at det øverste laget av spraytan skal av? Vil ikke legge meg torsdagskveld hvis det farger av?? Anonymous poster hash: bb1f7...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #9 Del Skrevet 25. oktober 2013 var ei som skreiv at jeg skulle dusje på kvelden samme dag etter spraytan? Så dere foreslår jeg venter med å dusje? Men er det ikke noe med at det øverste laget av spraytan skal av? Vil ikke legge meg torsdagskveld hvis det farger av??Anonymous poster hash: bb1f7...9a8 Det er anbefalt at selvbruning skal virke minst 6 timer før dusj, men gjerne over natten. Legg deg på et håndkle om du er redd for smitte. Spør behandleren om hva de anbefaler men mest sannsynlig blir du rådet til å vente til dagen etter. Anonymous poster hash: 89026...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattinka Skrevet 25. oktober 2013 #10 Del Skrevet 25. oktober 2013 Det er anbefalt at selvbruning skal virke minst 6 timer før dusj, men gjerne over natten. Legg deg på et håndkle om du er redd for smitte. Spør behandleren om hva de anbefaler men mest sannsynlig blir du rådet til å vente til dagen etter.Anonymous poster hash: 89026...d92 Ok, dusjer fredag da og også evt. lørdag om ikke fargen har blitt stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. oktober 2013 #11 Del Skrevet 26. oktober 2013 Det begynner å blir flekkete allerede tredje dagen så jeg ville heller tatt det dagen før og dusjet bare en gang før julebordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjotten Skrevet 26. oktober 2013 #12 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hvorfor ikke droppe spraytan og heller få en naturlig brunfarge som faktisk er fin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draenei Skrevet 26. oktober 2013 #13 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hvorfor ikke droppe spraytan og heller få en naturlig brunfarge som faktisk er fin? Ikke alle kan bli brune. Dessuten er det litt vanskelig å ha natrulig farge når det ikke er sommersol, og jeg forsto det som at TS ville være brun og fin på julebord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. oktober 2013 #14 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Jeg pleier å ta solarium 2-3 ganger før julebord, bruker Dove natural glow samtidig morgen og kveld. Før selve festen pleier jeg å ha på litt bronse skimmer krem på armer, skuldre og bryst. Det forsterker fargen og jeg ser kjempebrun ut. Endret 26. oktober 2013 av KG dama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #15 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg pleier å ta solarium 2-3 ganger før julebord, bruker Dove natural glow samtidig morgen og kveld. Før selve festen pleier jeg å ha på litt bronse skimmer krem på armer, skuldre og bryst. Det forsterker fargen og jeg er kjempebrun ut. Er det ikke kjedelig å vite at du er veldig fake på et julebord? Det syns jo veldig godt også. Mye lys på julebord. Anonymous poster hash: 72281...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. oktober 2013 #16 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Er det ikke kjedelig å vite at du er veldig fake på et julebord? Det syns jo veldig godt også. Mye lys på julebord. Anonymous poster hash: 72281...010 Hvis jeg syns det var kjedelig (?) å vite at jeg hadde tatt solarium og brukt litt selvbruning før julebord så hadde jeg ikke gjort det. Det syns selvfølgelig at jeg er litt brunere, men det ser jo bare friskt ut. Og er det mye lys på julebord? Det pleier ikke være flombelysning på de julebordene jeg er på, vet ikke hva slags julebord du pleier å gå på men er selv mest vant til dempet belysnng. De fleste oppegående kvinner bruker gjerne f.eks. krølltang, påsatte vipper, sminke, hold in, push up bh, neglelakk, hårfarge før en stor fest. Kan du forklare meg hva forskjellen på disse tingene og solarium er. Er krøllet hår og sminke mer ekte enn solbrune armer? Eller er det noe jeg misser her? Endret 26. oktober 2013 av KG dama 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå