Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier.. Noen som har testet denne nye teknologien og har erfaringer å dele? Er nysgjerrig! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt mer nervøs av å ha den, tenk hvis den slutter å funke eller hvis den ved en feil gir fra seg alarm uten grunn etc. Jeg ville i hvert aldri hatt en sånn så lenge barnet mitt er en frisk og rask baby.

Anonymous poster hash: 7833b...8ef
  • Liker 1
Gjest Magdalene
Skrevet

Slikt utstyr hører til på et sykehus, hos syke barn.

• Liker 5
Skrevet

Ville ikke hatt. Helsesøster nevnte denne, og det er veldig vanlig med "falske" alarmer, siden babyer naturlig har en del pustepauser.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt problemet med falske alarmer jeg. :klo: Helt ideelt er det jo ikke, men alikevel...

Må vel være bedre å sjekke en gang for mye, enn en for lite?

• Liker 2
Skrevet

alarmen vekker jo gjerne babyen.. Sikkert forskjellig fra barn til barn, men min datter blir innmari grinete når hun vekkes unødig, og er ikke enkel å få i seng igjen.. Så falske alarmer her hadde forverret allerede slitsomme netter. Men nå føler ikke jeg behovet for denne heller, så er forskjellig hva man ønsker.

Skrevet

Jeg kjenner noen som har en slik og der hadde hun rullet av madrassen og alarmen pep som bare det på natta. (Hun lå helt i kanten på senga).

Jeg er usikker på om jeg ville hatt den. Jeg ønsker blant annet ikke babycall med video fordi jeg tror vi har godt av å venne oss til å slappe av uten alle mulige overvåkningsmuligheter. Vi foreldre har lett for å bli stressa og hysteriske når vi ikke har kontroll på situasjoner, og ved å fylle opp med overvåkning blir det bare vanskeligere å roe seg ned i situasjoner der vi ikke har muligheten til å overvåke.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde en lignende sak med eldste babyen. Resultatet var at jeg løftet opp babyen om natta, glemte å slå av alarmen, og holdt på å få hjerteattak av alarmen som gikk ti sekunder senere. Pakket den vekke etter noen måneder og har aldri vært fristet til å ta den fram igjen.

Enig med Sunshine, det skaper lett et større kontroll- og overvåkningsbehov, og for friske og raske spedbarn er dette unødvendig.

Anonymous poster hash: 15783...20c
Skrevet

Oi da! Det hørtes jo helt tullete med denne alarmen jo:/ takk for svar hvertfall!:) Syns den filmsnutten de hadde lagd var litt for god til å være sann! Jeg har egentlig bestemt meg for å ikke ha noen som helst babycall og gjøre det på gamle måten som mine foreldre gjorde med meg, men denne så så spennende ut ved første øyekast. Så ble jo nysgjerrig!

Skrevet

Har eksistert lignende lenge. Venninna mi hadde på babyen sin for 16 år siden. På grunn av kraftige allergier hos begge foreldrene ble de anbefalt å bruke denne. De også sluttet ganske raskt med den, for når de tok opp. Babyen på natta, glemte de å slå av og den ulte. Ikke noe gøy når en bor i leilighet i et lytt hus ;)

Anonymous poster hash: 9174e...48b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...