AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Forrige helg var jeg ute med venner på en lokal pub, vi tok en etterlengtet pause midt i eksamenstiden. Fra det øyeblikket jeg kom inn i baren var den en som kikket på meg, og jeg må innrømme jeg kikket litt tilbake. Delvis fordi jeg ble litt nysgjerrig på om han faktisk kikket på meg og fordi jeg synes han var litt søt Det ble til at han kom bort og slo seg ned med oss og han var veldig hyggelig. Vi hadde en del til felles, og hadde en god tone. På slutten av kvelden følger han meg hjem og vi kysser litt Vi kysset litt, men så ble han på en måte litt mer aggressiv, presset meg litt opp mot veggen og kysset litt mer intenst. Det var jo helt greit, jeg likte jo det litt. Men etter hvert kjenner jeg at jeg ikke har lyst å kysse mer, at jeg vil opp å legge meg. Og jeg ja, jeg vet ikke. Jeg ville bare ikke mer. Så jeg prøvde å avslutte. Men det var faktisk litt vanskelig å få ham til å slutte å kysse meg, til slutt så måtte jeg snu ansiktet mitt vekk og ta to skritt vekk fra ham. Allerede da følte jeg inni meg at dette ikke var helt ok for meg. Han gav tydelige hint om at han ville bli med meg opp, men jeg sa god natt og takket for meg. Vel oppe i leiligheten får jeg to tekstmeldinger hvor han spør om jeg er sikker, og om at vi ikke trenger å gjøre noe. Han vil bare ligge inntil meg. Jeg takker høflig nei begge gangene. Men så ringer han meg to ganger i tillegg. Jeg sendte en tredje melding om at jeg ikke ville, det føltes ikke riktig, og jeg satte pris på om han forstod det. Han stod faktisk utenfor bygget vårt i 20 min før han dro! jeg turde ikke å skru på lyset i stuen, fordi jeg faktisk ikke ville at han skulle vite hvor jeg var. Vi tekstet litt dagen etter, men det er mest fordi jeg i ettertid tenkte; greit vi var litt brisne/småfulle begge to. Det er jo litt sånn at man er gjerne mer på når man er påvirket. Nå har han invitert meg ut på en kopp kaffe. Og jeg kjenner jeg er litt rådvill. Jeg har fremdeles den litt ubehagelige følelsen etter den lørdagen... Og jeg lurer på om magefølelsen min er rett. Jeg er klar over at ingen her kan si hva som er rett for meg, men hva ville du ha gjort? Jeg har ikke takket ja, jeg har svart at jeg må sjekke timeplanen min fremover da det er eksamenstid.. Kanskje jeg overdriver, og bør gi han en sjanse. Anonymous poster hash: 1a628...787
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Møt han en gang og se hvordan han oppfører seg. Du kan jo også være ærlig og si at du syns han var litt for hard mot deg på slutten av kvelden og at du følte at det var litt ubehagelig. Kommunikasjon løser alt! Anonymous poster hash: c1630...f6c
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg er litt redd for at jeg kanskje overdriver. Jeg har vært singel i nesten to år nå, med et par flørter inni mellom, men ingenting seriøst. Og jeg synes det var litt stas å ha en kar som kikket på meg en hel kveld, og vi hadde en del til felles. MEN, så er det denne følelsen jeg sitter igjen med i magen som jeg ikke blir helt kvitt. Litt vanskelig å forklare TS Anonymous poster hash: 1a628...787
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Ville ha fulgt magefølelsen i denne situasjonen. Anonymous poster hash: 5a9a7...616
Gjest Miranda2011 Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Forrige helg var jeg ute med venner på en lokal pub, vi tok en etterlengtet pause midt i eksamenstiden. Fra det øyeblikket jeg kom inn i baren var den en som kikket på meg, og jeg må innrømme jeg kikket litt tilbake. Delvis fordi jeg ble litt nysgjerrig på om han faktisk kikket på meg og fordi jeg synes han var litt søt Det ble til at han kom bort og slo seg ned med oss og han var veldig hyggelig. Vi hadde en del til felles, og hadde en god tone. På slutten av kvelden følger han meg hjem og vi kysser litt Vi kysset litt, men så ble han på en måte litt mer aggressiv, presset meg litt opp mot veggen og kysset litt mer intenst. Det var jo helt greit, jeg likte jo det litt. Men etter hvert kjenner jeg at jeg ikke har lyst å kysse mer, at jeg vil opp å legge meg. Og jeg ja, jeg vet ikke. Jeg ville bare ikke mer. Så jeg prøvde å avslutte. Men det var faktisk litt vanskelig å få ham til å slutte å kysse meg, til slutt så måtte jeg snu ansiktet mitt vekk og ta to skritt vekk fra ham. Allerede da følte jeg inni meg at dette ikke var helt ok for meg. Han gav tydelige hint om at han ville bli med meg opp, men jeg sa god natt og takket for meg. Vel oppe i leiligheten får jeg to tekstmeldinger hvor han spør om jeg er sikker, og om at vi ikke trenger å gjøre noe. Han vil bare ligge inntil meg. Jeg takker høflig nei begge gangene. Men så ringer han meg to ganger i tillegg. Jeg sendte en tredje melding om at jeg ikke ville, det føltes ikke riktig, og jeg satte pris på om han forstod det. Han stod faktisk utenfor bygget vårt i 20 min før han dro! jeg turde ikke å skru på lyset i stuen, fordi jeg faktisk ikke ville at han skulle vite hvor jeg var. Vi tekstet litt dagen etter, men det er mest fordi jeg i ettertid tenkte; greit vi var litt brisne/småfulle begge to. Det er jo litt sånn at man er gjerne mer på når man er påvirket. Nå har han invitert meg ut på en kopp kaffe. Og jeg kjenner jeg er litt rådvill. Jeg har fremdeles den litt ubehagelige følelsen etter den lørdagen... Og jeg lurer på om magefølelsen min er rett. Jeg er klar over at ingen her kan si hva som er rett for meg, men hva ville du ha gjort? Jeg har ikke takket ja, jeg har svart at jeg må sjekke timeplanen min fremover da det er eksamenstid.. Kanskje jeg overdriver, og bør gi han en sjanse. Anonymous poster hash: 1a628...787 Synes du skal stole på magefølelsen din.
Skilpadden Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Vel ... han vet allerede hvor du bor. Så hva er det verste som kan skje? Han høres ut som en potensiellstalker. MEN, dere var jo begge fulle. Hvem har ikke oppført seg som noen helt andre i fylla? Men så sies det at i fylle kommer den ekte jeg frem Ellers er det bare det at han ble helt lamslått av hvor vakker du er og vil virkelig bli kjent med deg! En ting jeg har lært er at du faktisk må stole på magefølelsen din. Den har veldig ofte rett. Men jeg er veldig nysgjerrig av natur, så dumme meg ville møtt han. Men aldrialdrialdri ta han med hjem uten hvertfall mange kaffedater. og hvis du skal til han, ha med ei venninne eller noe.
Nettinettet Skrevet 25. oktober 2013 #7 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg er litt redd for at jeg kanskje overdriver. Jeg har vært singel i nesten to år nå, med et par flørter inni mellom, men ingenting seriøst. Og jeg synes det var litt stas å ha en kar som kikket på meg en hel kveld, og vi hadde en del til felles. MEN, så er det denne følelsen jeg sitter igjen med i magen som jeg ikke blir helt kvitt. Litt vanskelig å forklare TS Anonymous poster hash: 1a628...787 Jeg forstår veldig godt at du blir usikker på om du overdriver, fordi det er uvant for deg med den oppmerksomheten, men han der var litt vel intens. Jeg ville nok kjent etter på alt det andre han viste og hvis det veier opp for kåtheten hans på slutten der, så ville jeg nok tatt den kaffen og sett hvordan han var edru.
spektralkatt Skrevet 25. oktober 2013 #8 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg ville ikke møtt ham igjen. Jeg fikk en ubehagelig følelse av det du skrev. jeg hadde tenkt, at kanskje han var bare klønete og overivrig, men at han kanskje har litt problem med grenser også.. og det kan bli problematisk senere.. jeg hadde tenkt at med han her blir det mye mas, og at han ikke kommer til respektere meg. men nå er kanskje jeg litt engstelig av meg da.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #9 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg forstår veldig godt at du blir usikker på om du overdriver, fordi det er uvant for deg med den oppmerksomheten, men han der var litt vel intens. Jeg ville nok kjent etter på alt det andre han viste og hvis det veier opp for kåtheten hans på slutten der, så ville jeg nok tatt den kaffen og sett hvordan han var edru. Jeg blir litt usikker ja, jeg har ikke lyst å fremstå som en som blir skremt lett vekk. Jeg er som regel ganske tøff av meg når det kommer til menn jeg treffer ute. Og har før gått for en som var litt pågående, men da stemte kjemien mer om jeg kan si det på den måten. Jeg følte ingen ubehag, og det gjorde (gjør jeg litt ennå) med denne karen. Jeg ville ikke møtt ham igjen. Jeg fikk en ubehagelig følelse av det du skrev. jeg hadde tenkt, at kanskje han var bare klønete og overivrig, men at han kanskje har litt problem med grenser også.. og det kan bli problematisk senere.. jeg hadde tenkt at med han her blir det mye mas, og at han ikke kommer til respektere meg. men nå er kanskje jeg litt engstelig av meg da. Ja det kan være at han ikke helt ser på grensene. Jeg tenker at hvis jeg allerede nå får en ubehagelig følelse så, tenk om det skjer noe senere. Det blir jo bare synsing, og ingen konkrete bevis på en måte. Men så er det denne følelsen da! Jeg har ikke hatt det med noen andre før. Takk til dere som har svart meg! Det hjelper litt å se på hvordan andre reagerer eller tenker, selv om dere ikke var der selv. Jeg skal tenke litt mer på det, men jeg er allerede på vei mot at jeg ikke vil se han igjen, verken edru eller påvirket.. TS Anonymous poster hash: 1a628...787
Nettinettet Skrevet 25. oktober 2013 #10 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg blir litt usikker ja, jeg har ikke lyst å fremstå som en som blir skremt lett vekk. Jeg er som regel ganske tøff av meg når det kommer til menn jeg treffer ute. Og har før gått for en som var litt pågående, men da stemte kjemien mer om jeg kan si det på den måten. Jeg følte ingen ubehag, og det gjorde (gjør jeg litt ennå) med denne karen. Så lenge du føler ubehag, så er det ingen grunn til at du skal gå på den daten! Jeg tenkte kanksje at du hadde flott kjemi med han helt til det skjedde. Hvis du ikke kjente så mye uansett, så er det bortkastet tid å gå på date med han. Man er ikke mindre tøff når man følger magefølelsen, man er tøffest
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #11 Skrevet 25. oktober 2013 Så lenge du føler ubehag, så er det ingen grunn til at du skal gå på den daten! Jeg tenkte kanksje at du hadde flott kjemi med han helt til det skjedde. Hvis du ikke kjente så mye uansett, så er det bortkastet tid å gå på date med han. Man er ikke mindre tøff når man følger magefølelsen, man er tøffest Nei i forkant så virket han helt grei, hyggelig fyr. Og han var/er litt søt, men jeg hadde ikke noen mer tiltrekning til han enn det. Takk for tipset. Jeg tror jeg faktisk har bestemt meg nå mer eller mindre, ingen date. TS Anonymous poster hash: 1a628...787 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå