Gå til innhold

Hjelp! han sier han skal drepe eksen sin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har snakket med en bekjent via face de siste dagene fordi han er svært deprimert pga eksen(vurderer å ta selvmord). Idag sendte han meg melding om at hvis han ikke fikk vite sannheten fra hu innen 24timer så kommer han til å drepe hu og melde seg til politiet når det er gjort. Han bor i Danmark så jeg får gjort ganske lite, men.. det kan hende han bare sier det nå i kampens hete ELLER han kan virkelig mene det. Hva faen skal jeg gjøre? Hva hvis han virkelig dreper henne? Da blir vell jeg også straffa på ett vis for å ikke ha meldt ifra eller? Og denne stakkars eksen som kanskje aner fred og ingen fare!! Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. la det gå sin gang(i tilfelle han ikke er seriøs?) eller ringe politiet? Prøvd å få tak i eksen, men hun svarer ikke på face, finner ikke tlf nummer.

Og hva kan skje med meg nå som jeg er innblandet?

Hjelp!!

Anonymous poster hash: ece5c...c0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har snakket med en bekjent via face de siste dagene fordi han er svært deprimert pga eksen(vurderer å ta selvmord). Idag sendte han meg melding om at hvis han ikke fikk vite sannheten fra hu innen 24timer så kommer han til å drepe hu og melde seg til politiet når det er gjort. Han bor i Danmark så jeg får gjort ganske lite, men.. det kan hende han bare sier det nå i kampens hete ELLER han kan virkelig mene det. Hva faen skal jeg gjøre? Hva hvis han virkelig dreper henne? Da blir vell jeg også straffa på ett vis for å ikke ha meldt ifra eller? Og denne stakkars eksen som kanskje aner fred og ingen fare!! Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. la det gå sin gang(i tilfelle han ikke er seriøs?) eller ringe politiet? Prøvd å få tak i eksen, men hun svarer ikke på face, finner ikke tlf nummer.

Hjelp!!

Ring politiet på det stedet i Danmark han oppholder seg og fortell hva han har skrevet/sagt.

Anonymous poster hash: c3e16...d3c

• Liker 3
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg hadde skrevet til han at dersom han er seriøs så må du faktisk gå videre med dette til politiet.

• Liker 1
Skrevet

Lite du kan gjøre? Du ringer politiet der du bor, så vil de formidle dette til politiet i Danmark.

Anonymous poster hash: 6ef8f...abb
  • Liker 4
Skrevet

Ring politiet her og gi dem ALT av detaljer!

Skrevet

Får nesten gjøre det ja.. men av ren nysgjerrighet: hvis han hadde drept hu, og jeg ikke hadde kontaktet politiet om truslene, hadde jeg blitt straffet da?

Anonymous poster hash: c0e38...073

Skrevet

Får nesten gjøre det ja.. men av ren nysgjerrighet: hvis han hadde drept hu, og jeg ikke hadde kontaktet politiet om truslene, hadde jeg blitt straffet da?

Det tror jeg ikke vi skal svare på. ;)

Anonymous poster hash: 07b8d...d19

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor er det i det hele tatt en problemstilling? Hvordan hadde samvittigheten din vært?

Regner med du har ringt allerede. Hva sa politiet?

• Liker 2
Skrevet

Jeg aner ikke. Men du måtte da ha levd resten av livet ditt med hva hvis jeg sa ifra..

Anonymous poster hash: f52fd...5fe

• Liker 1
Skrevet

Skrevet

Ops, vet ikke hva som skjedde der. Dobbelpost..

Skrevet

I teorien kunne du blitt det. Prosentvise sjanser er det umulig å anslå. De ville uansett etterforsket, og ditt navn hadde dukket opp.

Tror likevel ikke du aner hvor mye det hadde gnagd på samvittigheten din, ikke før det skjer. Så uavhengig av straff: Ring. Nå. Ikke ta sjansen, ikke gå deg bort i hypoteser og risikoer. Ring.

Anonymous poster hash: 9f752...e65

Skrevet

Troll.

Anonymous poster hash: e0d64...a94
Skrevet

Hjelp!!

Dersom det bare er snakk om en bekjent, ville jeg nok ha kontaktet politiet. Hvis det er snakk om en kompis, ville jeg sikkert ha kviet meg for å løpe rett til politiet og angi ham, og heller gitt ham en sjanse til å komme på bedre tanker igjennom å snakke med ham. Ville bl.a. ha gjort det klart for ham at han er en bedriten kompis som setter meg i en sånn situasjon.

Anonymous poster hash: 318b6...469

Skrevet

Hvorfor er det i det hele tatt en problemstilling? Hvordan hadde samvittigheten din vært?

Regner med du har ringt allerede. Hva sa politiet?

Har ikke ringt enda, er dritnervøs.. spurte han akkurat om han VIRKELIG hadde tenkt til det, hvis han svarer Ja, så ringer jeg med en gang..

Skrevet

Og hvorfor skal jeg trolle med dette?

Troll.

Anonymous poster hash: e0d64...a94

Skrevet

Er han norsk eller dansk statsborger?

Bor hun også i Danmark?

Anonymous poster hash: e21d2...5c9
Skrevet

Har ikke ringt enda, er dritnervøs.. spurte han akkurat om han VIRKELIG hadde tenkt til det, hvis han svarer Ja, så ringer jeg med en gang..

Svarte han?

Jeg ville ringt politiet uansett. Da har du gjort ditt:)

Anonymous poster hash: d0bf4...f61

Gjest Seajewel
Skrevet

HVORFOR tenker du mer på om DU ville ha blitt straffet, enn å tenke på at hun faktisk kan bli drept. Du varsler politiet, og gir beskjed til eksen hans om at hun må komme seg i sikkerhet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...