AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg og daten min har så og si mistet kontakten iløpet av de siste ukene. Mens vi datet ble vi enige om å holde oss unna andre frem til vi hadde funnet ut hva vi ville med hverandre. Er det egentlig nødvendig å ta praten om å "oppheve" dette før jeg går videre? Det er da ganske tydelig når ingen av oss tar særlig kontakt lenger. Men hva er "riktig" å gjøre her? Anonymous poster hash: 6d6fe...458
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg syns begge deler er greit jeg. Sier du ifra, er det jo bare greit det. Sier du ikke ifra, er det også greit. Han kan liksom ikke kjefte på deg hvis han plutselig etter noen mnd tar kontakt igjen og du sier at du har gått videre. Da er han rar. Gjør det du føler er best, du Anonymous poster hash: 0da89...e4c 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Vet ikke om jeg tolker deg rett, men hvis det er slik at dere ikke har hatt kontakt på flere uker hadde jeg ikke giddet å si ifra. Da virker det ikke for meg som at interessen er særlig stor (fra noens side). Anonymous poster hash: 225f8...9d2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Vet ikke om jeg tolker deg rett, men hvis det er slik at dere ikke har hatt kontakt på flere uker hadde jeg ikke giddet å si ifra. Da virker det ikke for meg som at interessen er særlig stor (fra noens side).Anonymous poster hash: 225f8...9d2 Min interesse er borte, derfor vil jeg gå videre. Han har hatt en litt vanskelig tid, men om han har en annen grunn enn at interessen er borte vil jeg tro han sir fra. De siste ukene har vi bare snakket "overfladisk" over Facebook, og samtalen stopper opp ganske fort. Grunnen til at jeg ikke har tatt det opp med han tidligere er denne vanskelige perioden han har hatt, følte det ble feil å gi han enda mer å tenke på. Men han er en ganske åpen person som hele veien har snakket med meg om problem han har hatt, så det at han ikke tar noe kontakt lenger tolker jeg til at han ikke er interessert. Anonymous poster hash: 6d6fe...458
Lea2 Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Kanskje du kan sende en mail (eller hva dere nå bruker for å kommunisere) og si noe pent som at det var veldig hyggelig å bli kjent med ham. Takke for en fin tid sammen og sånt? Ønske ham lykke til videre? Bare passe på at det ikke kan tolkes som at du fortsatt vil ha ham. Rettelse. Leste dårlig opg blandet kjønnene :/ Endret 24. oktober 2013 av Lea2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå