Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er tørr og flassete i trynet og trenger derfor en god ansiktskrem. Har typisk blandingshud,blir ofte tørr på nesa og i panna. Har tidligere prøvd Dermalogica, den var ok, men om noen kan anbefale noe billigere så hadde det vært flott :)

Hva med Ole Henriksen, er det bra?

Anonymous poster hash: 4e5d0...6c1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kvinneguiden

såg når jeg søkte på ansiktskrem så kom Anonym opp med flere treff. Det merkelige er at brukeren ofte svarer seg selv med linker til "aktuelle" pleieprodukter. At det er samme bruker er jo veldig enkelt da det er omtrent samme antall innlegg og ble med 2.aug 10.

Blir forbanna.

Skrevet

haha skjønnte nettopp at alle som huker av "post as" kommer på samme bruker. whatever :P

Skrevet

Har samme problem som deg, når det kommer til flassete tørr hud.. Decleor Aroma Night Balm har hjulpet meg litt, men jeg flasser fremdeles. Sover med den om nettene.

Skrevet

haha skjønnte nettopp at alle som huker av "post as" kommer på samme bruker. whatever :P

var ikke meningen å le av deg, trodde du tulla. Beklager !! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

burde ikke være lov. hisser meg opp uten grunn

Skrevet (endret)

:fnise: haha

Edit: Fort gjort når man er ny her inne.

Endret av Lady
Skrevet

var ikke meningen å le av deg, trodde du tulla. Beklager !! :fnise:

jeg tulla ikke. sitter å kjenner på skammen as we speak

Skrevet

TS her, takk for svar (selv om noen var forvirrende). Jeg endte opp med smoothing cream fra Dermalogica. Var salg på Magic så da fikk jeg faktisk 3 produkter for 630,-. Fornøyd! Og huden min ser fantastisk ut. Jeg tok en sugar scrub fra HM først, så tok jeg en pre cleanse, vanlig cleanse og til slutt smoothing cream. Skikkelig babymyk hud nå!

Anonymous poster hash: 4e5d0...6c1
Skrevet

Synes Decleor er gode på fuktighet. Bruker Hydra Floral dagkrem, den blekende nattkremen (gir ikke alt for mye fukt) og så Night Balm Angelique (hjelper veldig hvis jeg er tørr).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...