AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Hei! Jeg skal kjøpe en vakker kjole fra en selger i England. Jeg skal bruke Paypal men har litt problemer. Kan noen hjelpe meg? Jeg betalte henne ved at jeg skrev mailen hennes i PP og overførte pengene. Hun forklarer da at hun må betale for å ta ut pengene og hun avbryter overføringen. Jeg skal heller trykke på "gave" istedenfor "kjøp". Så nå venter jeg på pengene mine. Hvor er de? Jeg ser på min PP at hun har avvist pengene mine og at de skal komme tilbake til meg. Men hvor kommer de? Tar det lang tid? Kjenner jeg er litt stresset, der er en god sum Anonymous poster hash: ff69c...f09
Thorn Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg fikk penger tilbake fra en selger på Ebay, det tok et par dager før det ble tilbakeført. Men det ble tilbakeført rett inn på kortet jeg hadde brukt, og ikke inn på Paypal-kontoen, så det var litt kronglete å finne ut av det. Men er det trygt å overføre penger som gave når det faktisk er et kjøp? Ville vært litt skeptisk der, altså... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå