AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg bare lurer, siden kameraten min sa jeg ikke må gi opp men fortsette å date til jeg møter en mann som vil ha et seriøst forhold med meg. Men hvor lenge skal man holde på sånn? Jeg er lei av å bli dumpa og lei av useriøse menn. Blir jo en helvetes masse forbruk av menn det, om man skal holde på sånn. Anonymous poster hash: b4a64...ab6 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Kanskje du skal prøve noe nytt? Går du etter samme type mann hver gang? Gjør du det samme hver gang? Prøv å gjør noe annerledes med neste mann! Prøv en annen type, en som du tror ikke er din type.. kanskje han viser seg å være det likevel? For det kan godt hende du treffer helt feil menn! Det er jo haugevis med menn der ute som ønsker så inderlig en dame de kan leve sammen med, en kjæreste. En bestevenn. Seriøse menn! Ikke gi opp, men ikke prøv for hardt heller! Anonymous poster hash: 126d4...ca3
Nettinettet Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg tenker mer sånn: Hvor mange menn skal man date før man innser at man må gjøre en endring for å finne den rette! 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Hittil i år har jeg datet 6 menn etter at det ble slutt med eksen i mars. 4 av dem "dumpa" meg og jeg "dumpa" de to andre. Selvtillitten er ikke akkurat på topp, og jeg kjenner at jeg begynner å bli lei. Det føles ut som om man ikke er bra nok for noen noenganger.. For det er alltid noen finere eller penere eller noe slikt rundt neste hjørne. Men nå har jo jeg dumpa to også.. jeg har også forsøkt å date forskjellige typer, men har ikke hatt noe hell med det enda heller. Tror egentlig at den rette dukker opp når man IKKE leter etter han når man minst venter det Anonymous poster hash: 8abb2...e7d
Marie90 Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg tenker mer sånn: Hvor mange menn skal man date før man innser at man må gjøre en endring for å finne den rette! Dette. Definisjonen paa idioti er aa gjoere det samme igjen og igjen og forvente et annet resultat. Da maa man: - forbedre seg selv. Se paa sitt egen utseende, stil, livsstil og personlighet. - endre strategi, hvor og hvordan man moter menn, type dater, hvor raskt man gaar frem. - laere fra tidligere forhold - endre seleksjon av type menn
Nettinettet Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 Dette. Definisjonen paa idioti er aa gjoere det samme igjen og igjen og forvente et annet resultat. Da maa man: - forbedre seg selv. Se paa sitt egen utseende, stil, livsstil og personlighet. - endre strategi, hvor og hvordan man moter menn, type dater, hvor raskt man gaar frem. - laere fra tidligere forhold - endre seleksjon av type menn Mhm.. men det viktigste synes jeg er å se på sin egen verdi og hva slags verdi man gir seg selv. Synes man ikke at man fortjener å bli elsket, så vil man ikke finne noen som vil elske en heller. Når man dater menn som behandler en dårlig gang på gang kaller jeg det selvskading. Den enkleste datingdiagnosen for meg å sette, men den vanskeligste diagnosen for "pasienten" å innse at hun/han lider av.. 1
Pinkee Skrevet 25. oktober 2013 #7 Skrevet 25. oktober 2013 Hvis det ble slutt med eksen i mars, å du allerede har dumpa 6 dater, kanskje du starta å date for tidlig etter bruddet? Muligens du trenger å roe ned litt, finne deg sjæl osv, før du gyver løs på datingen? Sånn ellers, man trenger egentlig ikke date en eneste fyr før man gir opp, er bare å godta at mannfolk er en uggen rase, som det er best å holde seg unna 1
Nettinettet Skrevet 25. oktober 2013 #8 Skrevet 25. oktober 2013 Sånn ellers, man trenger egentlig ikke date en eneste fyr før man gir opp, er bare å godta at mannfolk er en uggen rase, som det er best å holde seg unna Huff da! Hva med alle de flotte mennene jeg har møtt når jeg har datet de siste årene?? Er de ikke fra denne planeten de eller?? 1
Gjest Det reven sa.. Skrevet 25. oktober 2013 #9 Skrevet 25. oktober 2013 Hvorfor fokusere på dating når det er så mye annet å gjøre 1
Trapp Skrevet 25. oktober 2013 #10 Skrevet 25. oktober 2013 Det sies at alle gode ting er tre. Så hvis det ikke funker på tredje forsøk, da kan du godt gi opp. 2
ilga Skrevet 25. oktober 2013 #11 Skrevet 25. oktober 2013 jeg har datet 57 stk, helt sant det ble full klaff med han den nr. 58 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #12 Skrevet 25. oktober 2013 jeg har datet 57 stk, helt sant det ble full klaff med han den nr. 58 Har du hatt hakk i sengestolpen eller? Anonymous poster hash: b4a64...ab6 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #13 Skrevet 25. oktober 2013 Svaret er 42. Anonymous poster hash: 56276...a05 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #14 Skrevet 25. oktober 2013 Svaret er 42. Anonymous poster hash: 56276...a05 Haha. Jeg er WAAAY over 42! Føler at mennesker er forbruksvarer i dagens samfunn. Er så lett å byttes ut Anonymous poster hash: b4a64...ab6 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #15 Skrevet 25. oktober 2013 Haha. Jeg er WAAAY over 42! Føler at mennesker er forbruksvarer i dagens samfunn. Er så lett å byttes ut Anonymous poster hash: b4a64...ab6 http://en.wikipedia.org/wiki/Phrases_from_The_Hitchhiker's_Guide_to_the_Galaxy Anonymous poster hash: 412cb...cd9 1
Nettinettet Skrevet 25. oktober 2013 #16 Skrevet 25. oktober 2013 Haha. Jeg er WAAAY over 42! Føler at mennesker er forbruksvarer i dagens samfunn. Er så lett å byttes ut Anonymous poster hash: b4a64...ab6 Hva slags ting finner du ved dem som gjør at du ikke vil treffe dem igjen? Og treffer du dem alle gjennom samme plass? Hva gjør at du vil treffe dem egentlig? Eller har du ikke noe filter for å treffe dem? 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #17 Skrevet 25. oktober 2013 Svaret er 42. OVER 9000 *smadrer pc'n* Anonymous poster hash: ad256...efa 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #18 Skrevet 25. oktober 2013 Hva slags ting finner du ved dem som gjør at du ikke vil treffe dem igjen? Og treffer du dem alle gjennom samme plass? Hva gjør at du vil treffe dem egentlig? Eller har du ikke noe filter for å treffe dem? Men jeg vil jo det stort sett, er jo mannfolka som dumper meg gang på gang. Tydeligvis ikke verdt stort da. Anonymous poster hash: b4a64...ab6 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #19 Skrevet 25. oktober 2013 OVER 9000 *smadrer pc'n* Anonymous poster hash: ad256...efa Uh-oh.. Anonymous poster hash: b4a64...ab6 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #20 Skrevet 25. oktober 2013 Hittil i år har jeg datet 6 menn etter at det ble slutt med eksen i mars. 4 av dem "dumpa" meg og jeg "dumpa" de to andre. Selvtillitten er ikke akkurat på topp, og jeg kjenner at jeg begynner å bli lei. Det føles ut som om man ikke er bra nok for noen noenganger.. For det er alltid noen finere eller penere eller noe slikt rundt neste hjørne. Men nå har jo jeg dumpa to også.. jeg har også forsøkt å date forskjellige typer, men har ikke hatt noe hell med det enda heller. Tror egentlig at den rette dukker opp når man IKKE leter etter han når man minst venter det Anonymous poster hash: 8abb2...e7d Hadde jeg møtt en som hadde date 6 stk siden mars hadde jeg stikki.. Just saying.. Anonymous poster hash: 399bc...ac6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå