Gjest Naria Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg har lett etter ringer, men synes det er veldig vanskelig. Vi kunne tenkt oss ringer i titan og har funnet flere flotte i ulike nettbutikker, men de er alle sammen for brede. Begge har små hender og korte fingre, så det ser ikke pent ut med for brede ringer. Ved å prøve i butikk har vi funnet ut at min ring bør være 3,5 mm og hans 4 mm. I butikken sa de at det ikke var noe problem å bestille ringene i ulik bredde, men de hadde ikke titanringer. Finnes det gullsmeder som tilbyr dette i det hele tatt? Noen som vet om noen? Eventuelt nettbutikker hvor man kan velge ulik bredde på ringer i titan?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 VI bestilte våre titanringer gjennom Nittedal Gullsmie (www.gifteringen.no), finner ikke noe om titanringer på deres nettside nå, men de har i alle fall hatt det. Vi fikk i alle fall velge bredde på våre titanringer selv (jeg har 5 mm og mannen har 8 mm), de hadde godt utvalg hvor vi også fikk prøvd ulike modeller. Litt usikker på hva minste bredde var, men våre ble i alle fall lagd etter våre mål og bestilling (fikk også i satt diamanter). Så jeg ville kanskje kontaktet de og hørt om de fremdeles førte titanringer, vi fikk i alle fall veldig god service der. Anonymous poster hash: a83b3...9b1
Gjest Naria Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Tusen takk for tips! Tilbyr de ringer i flere prisklasser? Vi har nemlig ikke tenkt å bruke veldig mye penger og jeg ser for meg at ringer man designer selv kanskje blir veldig dyrt?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Vi betalte 5000,- for våre, men ringene utgjorde vel 2000,- av dette, resten var diamanter.Anonymous poster hash: a83b3...9b1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Har du vurdert å bestille fra f.eks USA? Vi bestilte våre fra "blir nile" og fant riktig str ved å bestille et sett plastringer først. Der har de stort utvalg, så man finner samme ring i ulike bredder osvAnonymous poster hash: 4b7a2...62f
Pingting Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Vi kjøpte også titanringer fra Nittedal gullsmie. Mulig de ikke fører dem lenger...? (vi kjøpte for halvannet år siden) Kan jo være verdt å ringe eller maile dem ang. det ihvertfall, de var veldig serviceinnstilt og hyggelige Titan er ikke så dyrt. Vi kjøpte to like ringer, det kom på litt over 4000,- til sammen. De hadde et sølvbånd i tillegg til titanet (min er uten steiner) Produsenten heter SwePol, jeg synes de har mye fint, i varierende bredde. Om de har det inenfor samme modell er jeg litt usikker på, men det var et lite tips ihvertfall Ellers så går det an å sjekke Etsy, der er det mange som lager på oppdrag. Endret 25. oktober 2013 av Pingting
Lachesis Skrevet 26. oktober 2013 #7 Skrevet 26. oktober 2013 Vi kjøpte våre titanringer på forlovelsesringer.no. Helt enkle, uten diamanter. Sjekket nettsiden deres nå og ser at de faktisk har fått flere modeller i titan enn de hadde da vi giftet oss for noen år siden.
Gjest Naria Skrevet 26. oktober 2013 #8 Skrevet 26. oktober 2013 Skal sjekke ut den amerikanske nettbutikken. Ringene deres var veldig fine Pingting, og prisen var det heller ingenting å si på. Skal helt klart sende de en mail. Har allerede sett på forlovelsesringer.no og de har veldig mye fint der. Problemet er bare at det nesten ikke finnes noen ringer under 4mm og alle ringer må kjøpes i par og da får vi ikke ulike bredder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå