AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 På torsdag skal jeg til legen for snakke om abort.. Vedder på at jeg må ta av meg buksa for at han skal "sjekke" hvor langt jeg ca er på vei (det gjorde han ihvertfall når jeg ble gravid og skulle bli henvist til tidlig UL). Men problemet er at jeg må ta med meg barnet mitt på 5mnd, kan jo ikke ta med vogna inn der og orker ikke å bære barnet i bilstol helt til legekontoret.. Hva gjør jeg da liksom, kan da vel ikke bare legge hu på gulvet akkurat.. Anonymous poster hash: 14867...4f1
Nerine_ Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Pappan kan vel ta seg fri fra jobb for å passe babyen?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Pappan kan vel ta seg fri fra jobb for å passe babyen? Nei han har akkurat vært sykmeldt så han må tilbake på jobb og neste uke jobber han mange timer unna.. Ellers så hadde det ikke vært noe problem. Anonymous poster hash: 14867...4f1
Nerine_ Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Nei han har akkurat vært sykmeldt så han må tilbake på jobb og neste uke jobber han mange timer unna.. Ellers så hadde det ikke vært noe problem. Anonymous poster hash: 14867...4f1 Da får du ta med ett teppe og noen leker så babyen kan ligge der så lenge. Det er vel ikke verdens største problemstilling akkurat nå vel.. 2
Stormborn Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Hvorfor i all verden kan du ikke ta med vogna?
Askmeagain89 Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 Kan ikke noen andre passe barnet da?
marihihia Skrevet 25. oktober 2013 #7 Skrevet 25. oktober 2013 Hos min lege skal man egentlig sette barnevognen utenfor, men det er helt greit å ta den med inn når man skal til gu. Det får du sikkert lov til! Hvis ikke kan du jo trille helt fram og sette bildtolen oppå vogna, og sette babyen i bilstolen når du setter fra deg vogna.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #8 Skrevet 25. oktober 2013 Det er for trangt til å ta med vogna inn dit så da må den nok være på venterommet.. Har ingen som kan passe barnet mitt mens jeg er der heller siden det er så tidlig på dagen og alle på er jobb. Vil ikke la barnet ligget på gulvet der,er så rotete og trangt der inne. Men det ordner seg! - TS. Anonymous poster hash: 14867...4f1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #9 Skrevet 25. oktober 2013 Du kjenner ingen som du kan låne en bæresele av, da? Eller kjøpe en i morgen, om dette er noe du har planer om å skaffe deg? Anonymous poster hash: 07ba2...370
Gjest Arch Skrevet 25. oktober 2013 #10 Skrevet 25. oktober 2013 Men dersom du har vært på tidlig ul trenger du ikke gu? Ikke om du vet når du ble gravid heller.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #11 Skrevet 25. oktober 2013 Men dersom du har vært på tidlig ul trenger du ikke gu? Ikke om du vet når du ble gravid heller. Har ikke vært på noe tidlig UL nå? Men forrige gang jeg var gravid så ville han "kjenne på livmoren" siden jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei (også ringte han sykehuset for å få tidlig ul til meg).. Så tenker han kanskje vil kjenne på livmoren nå også selv om jeg skal ta abort..? Anonymous poster hash: 14867...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå