AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Har en liten godklump på litt over 4 mnd I det siste har han begynt å våkne igjen maks en time etter at han er lagt for natta. Dette skjer opp til 4-5 ganger før han faller i god søvn og sover noen timer. Det er nesten håpløst å roe han når han våkner. Hva gjør jeg? Lar han gråte litt? Vugge, rugge, trøste, ta han opp mange ganger? Blir litt sliten av dette merker jeg, og skulle ønske jeg visste hva som gjør at han er så urolig. Rundt kl 22 på kvelden er det endelig natta. Da har han holdt på siden 19-19.30 ;( Anonymous poster hash: 6b557...d35
Nerine_ Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Gjør det som skal til for at han er rolig, du skal absolutt ikke la han gråte! Kanskje han plages med tenner... De aller fleste babyer har perioder der ting er annerledes enn "det pleier". Det er heller ikke forventet at en baby på rundt 4mnd skal sove 12 timer om natten.
minister-mio Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Hvis han ikke sover i samme seng som dere, prøv å sitt ned ved siden av han og stryk på han og prat rolig. Han trenger nærhet, men om han blir løfta opp og ned av senga mye er det vanskeligere å sovne. Evt. ha han i deres seng, da får han nærhet gjennom hele natta.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Vi hadde det på helt samme måte, det sluttet hun med etter noen dager. Snakket med HS, og vi er ganske sikkert på at det var er utviklingssprang Tips, ta opp og trøst, og legg ned igjen. Ikke ta babyen ut av rommet Det gjør du til han sovner. La han sovne i sengen av seg selv mens du synger eller stryker på han, slik sovner han bedre og sjansen for at han våkner igjen før han faktisk er sulten er mindre Anonymous poster hash: d103a...378
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg forventer ikke at babyen min skal sove i 12 timer i strekk. Jeg kan ikke se at jeg skrev det i innlegget mitt!? Jeg er alene med han, da pappaen ble borte i sept, så derfor er jeg usikker til tider, sliten og redd for å gjøre feil. Jeg har hatt han i sengen min noen netter, og det gikk bra Jeg lar han ikke gråte, det har jeg aldri gjort, men jeg vil ha råd fra andre. Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 6b557...d35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå