Gjest Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Flere år før jeg traff han jeg er gift med nå - var jeg kjempeforelsket i en annen. Jeg spikket et vakkert lite hjerte som jeg hadde tenkt å gi til min forelskelse, men det ble ikke noe av, så jeg beholdt det som en pyntegjenstand hjemme hos meg selv. Det ble liggende i en fin liten eske med gjennomsiktig lokk. Da jeg traff mannen min , spikket jeg et frø til ham og skrev et lite dikt - han hadde sådd noe jeg kjente kom til å bli stort... Og det ble det jo <3 (ikke et barn - men den store kjærligheten). Han fikk dette i en eske. Da vi flyttet sammen, ville han gjerne ha det fremme , noe som gjorde meg glad. Vi har et salongbord fra IKEA med glassplate og en skuff under, og i dette bordet har vi lagt fine steiner fra steder vi har vært, pluss en del andre fine ting fra naturen. Og frøet jeg spikket. Og av en eller merkelig grunn la jeg også esken med dette hjerte der - Jeg har ikke fortalt mannen min at dette hjertet var tiltenkt en annen - men han hadde jo sett det fra før, det er et vakkert spikket hjerte som jeg er stolt av. Men som tiden har gått, føler jeg det klamt å ha det der. Og vil egentlig bare ta det bort - men hvordan fjerne det uten at han vil spørre hvorfor - og hva faen svarer jeg da???
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Si at du syntes det ikke passet inn. Og slutt å spikke! Anonymous poster hash: d06c1...89f 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Hallo, han er mann. Ti kroner på at han ikke kommer til å merke det om du tar det vekk en gang. Anonymous poster hash: 03562...e18 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå