AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 I dag er den en håndfull pensjonister som har kjøpt overpriset gull i Tyrkia. Umoralsk ja, men pensjonistene selv er jo selv skyld i situasjonen de har havnet i. De kan ikke skylde på andre enn seg selv. Anonymous poster hash: c7ad9...bd6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Iblant liker jeg å leke at jeg er en glassmanet. Da kler jeg på meg en stor, gjennomsiktig plastsekk, og flyter rundt på ca 1 meters dyp, og bare slapper helt av. Anonymous poster hash: d9219...bea 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Vet du, det høres faktisk ganske deilig ut. Anonymous poster hash: c7ad9...bd6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Takk. Anonymous poster hash: d9219...bea 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 I dag er den en håndfull pensjonister som har kjøpt overpriset gull i Tyrkia. Umoralsk ja, men pensjonistene selv er jo selv skyld i situasjonen de har havnet i. De kan ikke skylde på andre enn seg selv. Anonymous poster hash: c7ad9...bd6 Programmet burde nesten hett "Redd meg fra meg selv". Anonymous poster hash: f279c...78f 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Når du har så mye penger at du kan ta en risiko på at du taper opp mot 40 000 kr, så synes jeg det er litt teit av de å syte til media etterpå. Greit å kjøpe en ring til 600 i utlandet, men å ikke vite nok om merker, gull eller diamanter og bare satse på at du ikke blir lurt, er å be om det selv. Ser også noen skrive under artikkelen på TV2 at de sikkert ikke har betalt toll når de kom til Norge heller, som de er pliktige til å gjøre.Anonymous poster hash: 3cd06...873 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå