Gå til innhold

Hun var usikker på følelsene sine. Jeg gjorde det slutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen i 8 måneder og de siste ukene har hun virket mer og mer fraværende. Jeg fikk til slutt vite at hun var usikker på følelsene sine. At hun følte at hun burde være mer forelsket i meg enn det hun er. Hun sa hun trengte å tenke og kanskje kjenne litt på å savne meg.

Jeg svarte henne at dette fungerte ikke for meg. Så jeg avsluttet forholdet og sa til henne at det var fordi hun ikke hadde sterke nok følelser for meg.

Gjorde jeg det riktige her?

Anonymous poster hash: d46f9...164
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si på generell basis, men jeg hadde ihvertfall ikke giddet å forholde meg til en som var "usikker på følelsene sine". Så jeg vil si ja, basert på egne preferanser.

Anonymous poster hash: 5c21d...7b7
  • Liker 3
Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 83fb9...75d
Skrevet

Ja det syns jeg du gjorde.

Hun får akkurat det hun sa hun trengte, og du slipper å være i et forhold med noen som ikke kan gi deg det du trenger.

Skrevet

Ja,men kan godt hende hun plutselig vil prøve på nytt nå...noen er veldig drama vet du.

Skrevet

Jeg gjorde det samme med eksen min. Han ble plutselig usikker, og det er noe som jeg ikke tåler... han ringte og tekstet og ba meg om tilgivelse etterpå, men jeg var ikke lenger interessert. Usikkerhet dreper tillit dessverre, jeg kunne ikke stole på en trygg fremtid med ham lenger....

Anonymous poster hash: c0f30...083

Skrevet

Ja det syns jeg du gjorde.

Hun får akkurat det hun sa hun trengte, og du slipper å være i et forhold med noen som ikke kan gi deg det du trenger.

Enig.

Du har nå "the upper hand".

Anonymous poster hash: 58820...59f

Skrevet

Ja, synes du gjorde det riktige.. Det er jo ikke riktig å være usikker i et forhold; hva er vitsen da..

Skrevet

Kommer an på forholdet spør du meg. Jeg har vært i samme situasjon, der jeg var den som var usikker. Grunnen til at jeg var usikker var at fortsettelsen på forholdet vårt innebærte at jeg måtte flytte til andre enden av landet. Men dette hadde han ikke noen forståelse for.

Skrevet

Etter såpass "lite" som 8 måneder, så tenker jeg ja.

Da skal man ikke føle at man burde vært mer forelsket - det lover ikke særlig godt for et langvarig forhold tenker jeg.

Jeg hadde beveget meg heller mot noen hvor følelsene var mer gjensidig og langvarige.

Hun ønsker nok føle mer for deg, men gjør det ikke - og da er det jo ikke stort annet man kan gjøre.

Mange holder også lengre ut fordi de håper det skal rette seg, og da vil jeg heller bli dumpet/gjøre det slutt så man kan gå videre.

Anonymous poster hash: b9d19...fe7
Skrevet

Jeg er ofte ikke like "entusiastisk" i mine forhold angående følelser. Har egentlig kompisfølelser kombinert for seksuelle følelser for eventuelle partnere. Betyr ikke at jeg ikke vil være i forholdet. Kan i tillegg godt være hun merker følelsene sine når du har stukket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...