Gå til innhold

Cellulitt kremer!!!!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

noen som har en fin cellulitt krem, eller en krem som faktisk virker... som fjerner litt av de centimetrne du vil ha bort.

vil ikke kaste bort penger på noe som ikke funker.

klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TV2 Hjelper Deg testet dette sist torsdag...

Gjest Anonymous
Skrevet

Spar pengene dine.

Du kan like godt kjøpe vasein til 20 kr.

Skrevet
Spar pengene dine.

Du kan like godt kjøpe vasein til 20 kr.

:hoho:

Skrevet

Du kan prøve lidersoft. Selv liker jeg den veldig godt. Har mistet troen på alt av kremer, men dette er en såpe du får kjøpt på helsekostbutikker( kr 150 ca). Jeg har brukt den en gang før, og var veldig fornøyd med den. Men tenker at litt av grunnen til at den gir litt effekt er jo det at du må masere den inn i huden i 3-5 minutter, for så å skylle av i kaldt vann. Som gjør at porene trekker seg sammen, samtidig så det får igang blodsirkulasjonen. Selv tørrbørster jeg før jeg smører den på, og bruker hampvotten etter massasjen.

Jeg stoppet opp med dette en stund( ble litt lat :roll: ) men da ble lårene mine verre. Så jeg tror denne prosedyren hjelper mer til å forebygge. Igår begynte jeg på igjen, med såpe nr 2. Å det akter jeg å fortsette med en god stund uten å slutte.

Har som sagt liten tro på kremer og slikt, men du kan jo alltids smøre på deg en krem etter dette er gjort. Noen av de er jo bevist at de, om ikke fjerner cellulitter, så reduserer de litt av omkretsen.

Lykke til!

Klem fra cyndi

ps: Lidersoft fungerer også som peeling samtidig, og gjør huden glatt og smidig.Kjempedeilig :wink:

Gjest Virvel
Skrevet

Sjekk testen til TV2 Hjelper Deg, det var en av kremene som i snitt minsket omkretsen på låret med 2 cm, men cellulittene forsvant ikke, bare så det er sagt. Tror ikke det finnes noen måte å bli kvitt dem på, jeg, annet enn å amputere bena. :roll: Hvis du holder deg relativt slank og sprek, og skrubber/masserer huden slik at den holder seg myk og glatt vil du kanskje klare å redusere problemet litt, men borte blir det ikke.

Skrevet

Comet var den som viste best resultat i TV2 testen... På forminsking... Den hadde resultat på 2 cm. Men ingen av kremene reduserte cellulittene.

Hadde den gjort det, hadde nok jeg vært avhengig...

Gjest Virvel
Skrevet

Ja, det var vel kanskje Comet som var best, men den var vel også dyrest... Dessuten var det ingen av kremene som hadde en varig effekt; da testpanelet sluttet å smøre seg inn, gikk alle tilbake til sine opprinnelige mål i løpet av et par uker.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har brukt Clarins Lift Anti-Capture Manicure og er veldig fonøyd. Kjøpte den etter at den ble testet og faktisk gav cellulitt- og omkretsreduksjon. Den er litt dyr, 320 kr, men du kjenner faktisk at den jobber etter at du har smurt deg. Det den gjør er å frigjøre vannet fettcellene har fanget. Pass på å drikke mye vann når du bruker den! Det er først og fremst samboern min som har påpekt resultatet. Han syntes lårene og rumpa var blitt mindre og jevnere etter bare en uke! Jeg hadde ikke spurt ham engang!

Gjest Minipod
Skrevet

Tren masse, drikk mye vann (minst 2 liter/dagen), spis masse vannholdige frukter som ananas, melon, agurk osv.

Smør deg med vanndrivende anticelulittkremer, som gjerne inneholder koffein. Det hjelper. Cellulitt har mye med livsstil å gjøre, og det kan også hjelpe å gå til en massør som kan det hun/han gjør. Cellulitt kan komme av arv, er det grunnen, er det vel lite å gjøre egentlig...

Men en sunn livsstil med masse mosjon og massasje, sunt kosthold og vanndrikking vil hjelpe kroppen å holde seg "ren". Cellulitt kommer jo av slaggstoffer.

Lykke til!

8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...