Gå til innhold

Har fått min kvote med de eksene hans!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er samboer med en fyr, som er veldig snill og grei.

Såpass snill og grei at alle han ekser vil ha han tilbake (ok, noen vil bare være "venner").

Greit nok, men selv om vi har vært sammen noen år, og dette har de fått med seg, så gir de seg ikke, de prøver som besatt å få han tilbake. Det kan gå 6-12 måneder mellom hver gang han blir kontakta av de forskjellige, men de dukker opp igjen uansett. Og jeg blir gal!

Det virker som at de ikke ser på meg som noen trussel. At jeg ikle er noen hindring for å få han tilbake. Og vi har vært sammen noen år nå.

Jeg føler at det er noe galt med meg ettersom de uansett om de blir avvist eller ikke svart på meldinger de sender, så gir de seg ikke.

Det er som om jeg ikke finnes!!!

Og jeg hater det.

Anonymous poster hash: 20bbe...ec1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om han sender ut en type signal som de reagerer på.

Kan du og mannen prate skikkelig ut om dette her?

Synes han det er problematisk også?

Han må jo bare gjøre kort prosess.

Blokkere de på facebook, og le de ut om de blir pågående på andre måter.

• Liker 2
Skrevet

...og derfor skal man ikke være venn med ekser. Fortid er fortid, og må bli værende i fortiden.

Anonymous poster hash: 11132...db7
  • Liker 3
Skrevet

Høres ut som om han sender ut en type signal som de reagerer på.

Kan du og mannen prate skikkelig ut om dette her?

Synes han det er problematisk også?

Han må jo bare gjøre kort prosess.

Blokkere de på facebook, og le de ut om de blir pågående på andre måter.

Jeg har prøvd å snakke med han om det. Han mener de er alle ferdige med hverandre. Men jeg skjønner jo greia!

Jeg har snoket litt (ja fy meg) og jeg fant ut at hun ene hinter til vårt forhold, og hinter til sex (veldig subtilit). Og dette svarer han konsekvent ikke på (han vet ikke at jeg sjekka da, har fortalt det i senere tid og han blir ikke sur, men mener at ved å lese andres meldinger osv så kammen ofte misforstå).

Jeg aner ikke hva jeg skal tro, men jeg hat jo sett svart på hvitt at han ikke legger opp til noe, samtidig så gir de seg liksom ikke.

Jeg blir så frustrert.

Anonymous poster hash: 5d30e...8b3

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Du får be han kutte kontakten med de for godt da :) Det er vel ingen grunn for han å være venn med dem i dag?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...