Gå til innhold

Eksen vil ha meg tilbake...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisann!

Jeg er en gutt som for tiden er singel, men det har seg sånn at jeg fortsatt bor sammen med min eks.

Dette er bare en midlertidig løsning, men etter at det har blitt slutt har det forsåvidt blitt mer på meg seksuelt sett, enn hva det ble da vi var sammen.

Da vi var sammen, var det svært vanskelig å slippe til, og hun flørta (mulig også mer enn bare flørta) ofte med andre.

Dette gjorde situasjonen så vanskelig, at det ikke var annen utvei enn å avbryte forholdet.

Det virker som om hun vil ha meg tilbake, men er det riktig av meg å tilgi hennes oppførsel?

Hilsen frustrert gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kinga

Føles det riktig for deg å tilgi hennes oppførsel? Hva tilsier at hun virkelig har gjort noe galt tidligere?

Tror du hun vil bli "trofast" om du gir henne ny tillit? Gir hun uttrykk for at dette kommer til å skje?

Vet du om hun virkelig vil ha deg tilbake? Eller er du bare "god å ha" for henne akkurat nå?

Hva med å prate litt med henne og få henne til å gi klare signaler på hva det egentlig er hun vil.

Uendelig trist om hun skal såre deg enda mer om du involverer mer følelser i henne enn det hun fortjener. Du sårer også deg selv ved å gå rundt å tro og håpe på noe som kanskje aldri blir noe av. Få litt facts på bordet fra henne, slik at du vet hva du har å forholde deg til.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at dersom den ene svikter den andre, og dermed skaper en kløft, er det vanskelig å bygge en bro over. Slik jeg ser det må det være uendelig mye kjærlighet tilstede for at tillit skal kunne bygges opp igjen. Kjærlighet er et aspekt, det andre er vilje. Med denne kombinasjonen er det mulig å kommuniserer og bli enige om hvordan målet skal nåes. Problemer ordnes ikke på det fysiske plan, de må ordnes på det psykiske.

Eksen vil ha deg tilbake, skriver du. Vil du ha henne? Det hjelper ikke om hun vil ha deg tilbake hvis du ikke vil ha henne...

Hvis et forhold er dårlig virker det som det er sex livet som får lide først. Jeg tror det har mye med at kvinner må ha orden i sitt psykiske liv for å ha glede av det fysiske. For menn er det ofte omvendt. Har jeg inntrykk av. Jeg har også erfart at en mann kan virke mer attraktiv når han er på vei ut døren. Da blir det litt mer spenning over det hele. Litt mer "sjvung". Litt forbudt og litt trygt på en måte. Men ved å opprettholde forholdet så går det kanskje ikke lang tid før en er tilbake i gamle tralten... Så... vilje og kjærlighet og evnen til å kommunisere....... Har dere dette?

Lykke til!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...