Gå til innhold

Anbefale et krypteringsprogram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale et enkelt krypteringsprogram? For windows og helst gratis.

Anonymous poster hash: bba01...9ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat hva skal du kryptere? Filer/disk eller nettforbindelsen? Hvis det er det siste er det VPN du trenger.

For disk-kryptering er vel ikke Truecrypt så dum.

Skrevet

Akkurat hva skal du kryptere? Filer/disk eller nettforbindelsen? Hvis det er det siste er det VPN du trenger.

For disk-kryptering er vel ikke Truecrypt så dum.

Det er for all nettsurfing. Spesielt mtp. om noen kommer seg igjennom den noe utrygge WPA2 nettverket her hjemme, men også når man surfer på offentlige plasser.

Skrevet

Det er for all nettsurfing. Spesielt mtp. om noen kommer seg igjennom den noe utrygge WPA2 nettverket her hjemme, men også når man surfer på offentlige plasser.

Da trenger du VPN, ta en titt på denne artikkelen.

Ville dog ikke bekymret meg for sikkerheten på WPA2. Det eksisterer så vidt jeg vet ingen metoder for å knekke krypteringen der, utenom brute force da. Ellers har du jo kryptering på sider som bruker https (nettbank, facebook, google osv).

Skrevet

Da trenger du VPN, ta en titt på denne artikkelen.

Ville dog ikke bekymret meg for sikkerheten på WPA2. Det eksisterer så vidt jeg vet ingen metoder for å knekke krypteringen der, utenom brute force da. Ellers har du jo kryptering på sider som bruker https (nettbank, facebook, google osv).

Takk for svar. Linken er 3 år gammel da og det meste har jeg lest før. Du har ikke noen konkret anbefaling over en gratis software?

Skrevet

Takk for svar. Linken er 3 år gammel da og det meste har jeg lest før. Du har ikke noen konkret anbefaling over en gratis software?

Det du bruker av software følger med windows fra før. Det som koster, er å koble seg på en VPN-tjeneste. Det fins gratis, men jeg tipper de har sine ord på det rene når de sier at de er ræva. Hvis du har en snill arbeidgiver kan du kanskje få lov å sette opp VPN via dem?

Skrevet

Det du bruker av software følger med windows fra før. Det som koster, er å koble seg på en VPN-tjeneste. Det fins gratis, men jeg tipper de har sine ord på det rene når de sier at de er ræva. Hvis du har en snill arbeidgiver kan du kanskje få lov å sette opp VPN via dem?

Hvem sier det er ræva? Noen brukes av nyhetsbyråer rundt om bla. men det koster, jeg vil ha en gratis utgave som i tillegg er rask. Jeg har ikke tenkt å sette opp en selv.

Skrevet

Hvem sier det er ræva? Noen brukes av nyhetsbyråer rundt om bla. men det koster, jeg vil ha en gratis utgave som i tillegg er rask. Jeg har ikke tenkt å sette opp en selv.

Det aller meste koster, en VPN server må nødvendigvis settes opp og driftes av noen. Vil du ikke betale noe for det, må du ta til takke med ytelse deretter.

Skrevet

Det aller meste koster, en VPN server må nødvendigvis settes opp og driftes av noen. Vil du ikke betale noe for det, må du ta til takke med ytelse deretter.

Ok, så med andre ord har du ingen anbefalinger?

Skrevet

Ok, så med andre ord har du ingen anbefalinger?

Riktig.

Skrevet

Riktig.

Hvorfor svarer du da? (trenger ikke svare på det)

Skrevet

http://www.lmgtfy.com/?q=free+vpn+services

Anonymous poster hash: ddda0...d13

Troooor jeg har hørt om google, dette er et diskusjonsforum hvor man også kan utveksle erfaringer. Hadde håpet på noen seriøse svar men det lot seg altså ikke gjøres!

Gjest Summers
Skrevet

Hvorfor svarer du da? (trenger ikke svare på det)

Du øker vel ikke sjansen for hjelp når du oppfører deg slikt.

Skrevet

Du øker vel ikke sjansen for hjelp når du oppfører deg slikt.

Jeg har nå gitt opp å få seriøse svar på KG, jeg går ett annet sted for seriøse svar heretter.

Skrevet

Lønner seg vel å spørre på et forum hvor du har flesteparten som interesserer seg for emnet data. F.eks diskusjon.no eller lignende.

Anonymous poster hash: 9b31e...fd5

Skrevet

Troooor jeg har hørt om google, dette er et diskusjonsforum hvor man også kan utveksle erfaringer. Hadde håpet på noen seriøse svar men det lot seg altså ikke gjøres!

Min erfaring er at gratis VPN-løsninger er ræva.

• Liker 2
Skrevet

Du svarte de andre som prøvde å hjelpe deg så uhøflig at det var all hjelpen du fortjente.

• Liker 1
Skrevet

Du svarte de andre som prøvde å hjelpe deg så uhøflig at det var all hjelpen du fortjente.

Fuck off!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...