AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Kan noen anbefale et enkelt krypteringsprogram? For windows og helst gratis. Anonymous poster hash: bba01...9ac
Lutetium 71 Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Akkurat hva skal du kryptere? Filer/disk eller nettforbindelsen? Hvis det er det siste er det VPN du trenger. For disk-kryptering er vel ikke Truecrypt så dum.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Akkurat hva skal du kryptere? Filer/disk eller nettforbindelsen? Hvis det er det siste er det VPN du trenger. For disk-kryptering er vel ikke Truecrypt så dum. Det er for all nettsurfing. Spesielt mtp. om noen kommer seg igjennom den noe utrygge WPA2 nettverket her hjemme, men også når man surfer på offentlige plasser. Anonymous poster hash: bba01...9ac
Lutetium 71 Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Det er for all nettsurfing. Spesielt mtp. om noen kommer seg igjennom den noe utrygge WPA2 nettverket her hjemme, men også når man surfer på offentlige plasser. Anonymous poster hash: bba01...9ac Da trenger du VPN, ta en titt på denne artikkelen. Ville dog ikke bekymret meg for sikkerheten på WPA2. Det eksisterer så vidt jeg vet ingen metoder for å knekke krypteringen der, utenom brute force da. Ellers har du jo kryptering på sider som bruker https (nettbank, facebook, google osv).
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Da trenger du VPN, ta en titt på denne artikkelen. Ville dog ikke bekymret meg for sikkerheten på WPA2. Det eksisterer så vidt jeg vet ingen metoder for å knekke krypteringen der, utenom brute force da. Ellers har du jo kryptering på sider som bruker https (nettbank, facebook, google osv). Takk for svar. Linken er 3 år gammel da og det meste har jeg lest før. Du har ikke noen konkret anbefaling over en gratis software? Anonymous poster hash: bba01...9ac
Lutetium 71 Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Takk for svar. Linken er 3 år gammel da og det meste har jeg lest før. Du har ikke noen konkret anbefaling over en gratis software? Anonymous poster hash: bba01...9ac Det du bruker av software følger med windows fra før. Det som koster, er å koble seg på en VPN-tjeneste. Det fins gratis, men jeg tipper de har sine ord på det rene når de sier at de er ræva. Hvis du har en snill arbeidgiver kan du kanskje få lov å sette opp VPN via dem?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #7 Skrevet 24. oktober 2013 Det du bruker av software følger med windows fra før. Det som koster, er å koble seg på en VPN-tjeneste. Det fins gratis, men jeg tipper de har sine ord på det rene når de sier at de er ræva. Hvis du har en snill arbeidgiver kan du kanskje få lov å sette opp VPN via dem? Hvem sier det er ræva? Noen brukes av nyhetsbyråer rundt om bla. men det koster, jeg vil ha en gratis utgave som i tillegg er rask. Jeg har ikke tenkt å sette opp en selv. Anonymous poster hash: bba01...9ac
Lutetium 71 Skrevet 24. oktober 2013 #8 Skrevet 24. oktober 2013 Hvem sier det er ræva? Noen brukes av nyhetsbyråer rundt om bla. men det koster, jeg vil ha en gratis utgave som i tillegg er rask. Jeg har ikke tenkt å sette opp en selv. Anonymous poster hash: bba01...9ac Det aller meste koster, en VPN server må nødvendigvis settes opp og driftes av noen. Vil du ikke betale noe for det, må du ta til takke med ytelse deretter.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #9 Skrevet 24. oktober 2013 Det aller meste koster, en VPN server må nødvendigvis settes opp og driftes av noen. Vil du ikke betale noe for det, må du ta til takke med ytelse deretter. Ok, så med andre ord har du ingen anbefalinger? Anonymous poster hash: bba01...9ac
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #10 Skrevet 24. oktober 2013 http://www.lmgtfy.com/?q=free+vpn+services Anonymous poster hash: ddda0...d13
Lutetium 71 Skrevet 24. oktober 2013 #11 Skrevet 24. oktober 2013 Ok, så med andre ord har du ingen anbefalinger? Anonymous poster hash: bba01...9ac Riktig.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #12 Skrevet 24. oktober 2013 Riktig. Hvorfor svarer du da? (trenger ikke svare på det) Anonymous poster hash: bba01...9ac
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #13 Skrevet 24. oktober 2013 http://www.lmgtfy.com/?q=free+vpn+services Anonymous poster hash: ddda0...d13 Troooor jeg har hørt om google, dette er et diskusjonsforum hvor man også kan utveksle erfaringer. Hadde håpet på noen seriøse svar men det lot seg altså ikke gjøres! Anonymous poster hash: bba01...9ac
Gjest Summers Skrevet 24. oktober 2013 #14 Skrevet 24. oktober 2013 Hvorfor svarer du da? (trenger ikke svare på det) Anonymous poster hash: bba01...9ac Du øker vel ikke sjansen for hjelp når du oppfører deg slikt.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #15 Skrevet 24. oktober 2013 Du øker vel ikke sjansen for hjelp når du oppfører deg slikt. Jeg har nå gitt opp å få seriøse svar på KG, jeg går ett annet sted for seriøse svar heretter. Anonymous poster hash: bba01...9ac
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #16 Skrevet 24. oktober 2013 Lønner seg vel å spørre på et forum hvor du har flesteparten som interesserer seg for emnet data. F.eks diskusjon.no eller lignende.Anonymous poster hash: 9b31e...fd5
Zzyzx Skrevet 25. oktober 2013 #17 Skrevet 25. oktober 2013 Troooor jeg har hørt om google, dette er et diskusjonsforum hvor man også kan utveksle erfaringer. Hadde håpet på noen seriøse svar men det lot seg altså ikke gjøres! Anonymous poster hash: bba01...9ac Min erfaring er at gratis VPN-løsninger er ræva. 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #18 Skrevet 25. oktober 2013 Troooor jeg har hørt om google, dette er et diskusjonsforum hvor man også kan utveksle erfaringer. Hadde håpet på noen seriøse svar men det lot seg altså ikke gjøres! Du svarte de andre som prøvde å hjelpe deg så uhøflig at det var all hjelpen du fortjente. Anonymous poster hash: ddda0...d13 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #19 Skrevet 27. oktober 2013 Du svarte de andre som prøvde å hjelpe deg så uhøflig at det var all hjelpen du fortjente. Anonymous poster hash: ddda0...d13 Fuck off! Anonymous poster hash: bba01...9ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå