Gå til innhold

Hvor mange undervisningstimer i uka har en lærer som jobber 50%?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Anonymous poster hash: 09158...626

Skrevet

Full stilling i barneskole er 26 undervisningstimer, 50% blir vel da 13 timer i uka:)

Skrevet

Full stilling i barneskole er 26 undervisningstimer, 50% blir vel da 13 timer i uka:)

Ok! Takk for svar! :)

Anonymous poster hash: 09158...626

Gjest *kokos*
Skrevet

Jeg har hatt 50% i ungdomsskole, men da en del språkfag. Da hadde jeg 11,5 undervisningstimer i uka.

Skrevet

En lærer har vel færre timer leseplikt på ungdomsskolen enn barneskolen, så 11, 5 på u.s. og 13 på b.s. høres fornuftig ut:)

Skrevet

Som ungdomsskolelærer så har jeg 9,25 undervisningstimer per uke. Da mener jeg 60 minutters timer.

Anonymous poster hash: 1e841...eb1
Skrevet

En 100% lærer i barneskolen har 18, 5 klokketimer undervisning i uka.

50% blir da halvparten, forutsett at det ikke trekkes fra timer pga kontaktlærerrollen eller div. verv o.l.

Anonymous poster hash: b4714...7c4
Skrevet

Kommer an på fag, trinn, linje og om du har kontaktlæreransvar. Jeg hadde en stilling på ca. 52-53% som norsklærer på videregående. Da hadde jeg kontaktlæreransvar for en klasse på vg2, studiespesialiserende linje. Jeg hadde da 4 norsktimer i 1. klasse, studiespesialiserende, 4 timer norsk i 2. klasse, studiespesialiserende linje, og en kontaktlærertime i 2. klasse studiespesialiserende linje. I tillegg til obligatoriske møter og samarbeid med andre lærere. Skulle da jobbe ca. 21-22 timer i uken, men jobbet i realiteten langt flere timer. Mye jobb, men veldig artig.

Anonymous poster hash: 67a55...f34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...