AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 I over to år nå så har jeg aldri hatt den beste kontakten med mine besteforelde. De har tre barnebarn og jeg er vel den som de liker minst, selv forstår jeg ikke hvorfor. Jeg har ikke gjort noe galt, har alltid prøvd å stille opp for dem, men siden de har ignorert meg skle jeg på en måte mer og mer fra dem. Hun eldste av barnebarna deres får alltid mest oppmerksomhet, så hun er favoritten. Det er hun de alltid snakker om eller snakker med. Når jeg er i nærheten virker det som om det jeg sier er veldig uviktig og at de ikke gidder å høre etter. Jeg synes jo selvfølgelig at detter er veldig trist og jeg skjønner jo ikke hva jeg kan ha gjort dem heller. Er det noen av dere som har opplevd det samme? Og har dere noen tips om hva jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: b4be3...f4d
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Ingen gode råd, ville bare gi deg en klem Anonymous poster hash: 8aad4...2b6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg hadde/har ikke så god kontakt med mormor og morfar. Vi bodde i samme bygd, men traff de ikke så ofte. De jobbet eller var på hytten. Det er noen år siden mormor døde, og morfar har jeg ikke sett på snart to år. Men jeg hadde god kontakt med farmor og farfar, som vi var hos i sommerferien. Ofte var kusinen min og jeg igjen der til skolestart.<br />Jeg har aldri brydd meg om at gutta var favorittene. Ene fetteren var "god" gutten og alt han gjorde var flott. Men som sagt så gjorde det ikke meg noe.<br /><br />Nå ser jeg at alle mine barn har god kontakt med besteforeldre. Formor og farfaren til barna bor her vi bor, så de ser hverandre ofte. Mine foreldre treffer vi innimellom, da det er et stykke til de. Men ved morfar at vi kommer har han favoritt maten til ungen klar, plukkfisk.<br /><br />Har ingen råd til deg, men tror det er best å bare ignorere det.Anonymous poster hash: 111fc...246
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå