AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Nå begynner jeg å nærme meg 40år med stormskritt. Jeg har noen bildekk rundt magen. Nå skal jeg ta et oppgjør med 30åra og kjøpe meg nye klær til hverdags. Er det noen som har tips om hva jeg skal kjøpe. Fantasien min er null. Str jeg bruker er: Topp: L og XL kommer ann på str. Skjørt/bukse: L/XL kommer ann på str. Ytterjakke/kåpe: XL Bruker mye skjørt og topp/genserer Budsjett til å handle for: 2500,- (tenker å kjøpe noe som jeg kan bruke til hverdags). Anonymous poster hash: d7f2e...46b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg er 42, har og litt polstring på magen og her og der...er 167 høy , 77 kg. .sånn ca vasefasong;) Bruker myyyye jeans til hverdags. liker godt Milla fra Cubus..billige og høye på livet..ingen muffintopp der. Bruker og en del lette bluser, chiffong ol over singlet. Cardigans i god kvalitet er en vinner og jakker/blazer som stopper midt på rumpa..da ser eg ikke stutt ut. Sorte slimfit bukser er og toppers..også er eg veldig glad topper i singoalla stil. Skinnjakke er et must, en trenchcoat og en fin ullkåpe:) Ankelstøveletter med litt hæl eller wegdes. Skjørt liker eg best smale rett v kneet. Anonymous poster hash: e9ea3...6b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå