AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Har et par gutter som har vist/sakt de ønsker et forhold med meg. Men jeg vil bare være venn med de. De er kjempe snille osv, men ikke min type.. Vil ha kjæreste men ikke dem, dette kommer jeg selvf. ikke til å si. De blir også sjalu, spes. han ene blir kjempe sur dersom jeg hooker med andre. Han ene har til og med innvitert meg på hytta. Så hvordan avvise noen å fortsette å være venner? Eksen min har også kontakta meg men dette er en annen sak. Anonymous poster hash: b4a8a...6f7
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Si rett ut at du bare vil være venner og så er de topp til dem om de ønsker å være med på det. Det er en redelig ting å være ærlig på hva du ønsker og det er mye bedre enn å snakke rundt grøten. Anonymous poster hash: be953...4cb
Berit Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Si nei takk, jeg er ikke interessert i et kjæreste forhold med deg. Evt at du liker han veldig godt, setter pris på ham, evt at du føler deg smigret, men si nei takk.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Si at kjemien og gnisten ikke er tilstede,og at det derfor ikke kan bli noe mer. Gjør for all del ikke samme feil som meg,: For å gjøre avvisningen mindre brutal understreket jeg at jeg ønsket å bevare vennskapet. Det falt ikke ut som planlagt siden fyren trodde vi skulle fortsette å møtes og gjøre date-lignende aktiviteter bare vi to, flere ganger i uken. Og han ble dritsur da det gikk opp for ham at jeg faktisk ikke var interessert i å møte ham slik. Enkelte har tungt for det.... Anonymous poster hash: da0ad...36a
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Hva med: Jeg liker deg ikke på den måten? Anonymous poster hash: bcc2b...2e1 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Slutt å gi uttrykk for at du er interessert tilbake. Er jo en grunn til at de fortsetter, du oppfører deg kanskje for smilende/flørtende osv? Er du deg selv 100% med dem? Anonymous poster hash: 580f2...67e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #7 Skrevet 24. oktober 2013 Klar beskjed fra mann: Ikke hint, men si det til dem. Det er litt kjipt akkurat da, men de slipper å bruke tid og krefter på destillere uttalelsene dine og tolke dem, og det er langt bedre. Ikke "virk litt mindre interessert". Hinting er nok godt ment, men jeg tror ofte dere damer tror det er en snillere og bedre måte å gjøre ting på. Det er det ikke. Kanskje mer skånsomt og mindre ubehagelig selv, men ikke for mottaker som enten kastes ut i evinnelige dommedagsanalyser eller ikke forstår noe som helst og fortsetter som før med den frustrasjon det innebærer. Anstreng deg såpass at du er direkte, men vennlig. Tro meg, det er best for dem. Så ta det opp. Si at du er smigret, og at du godt kan finne på ting som en venn, men ikke noe mer. Kudos for at du er så opptatt av å være snill og grei med dem, forresten, du må være en bra dame Anonymous poster hash: c4616...65f 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #8 Skrevet 24. oktober 2013 Takk for alle svar! Ble dumpet for 2 mnd siden, og selvom avvisning ikke er like ille, vil jeg aldri påføre andre slikt. Derfor jeg tenker mye på dette ts Anonymous poster hash: b4a8a...6f7
Alina X Skrevet 24. oktober 2013 #9 Skrevet 24. oktober 2013 Prinsessesyndrom....vær litt ordentlig nå og si ting rett ut istedenfor å lure og leke med følelsene til disse guttene. 1
Gjest Emmanuelle Skrevet 24. oktober 2013 #10 Skrevet 24. oktober 2013 Sist gang det skjedde med meg (var en god kompis) sa jeg: "Åh, tusen takk ****, jeg er kjempesmigret, men jeg ser dessverre ikke på deg på den måten." Han tok det veldig pent og vi er venner den dag i dag (dog, det blir alltid litt småkleint en stund i ettertid).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå