AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg sitter her med vondt i hele kroppen. Er så forelsket og betatt. Denne mannen er en jeg jobber med, ikke daglig, men av og til. Vi har vært med hverandre flere ganger på fritiden og det har endt i heftig klining. Vi har en utrolig god kjemi og jeg føler vi passer utrolig godt sammen. Salen er at jeg synes det er utrolig vanskelig å ikke kontakte han hver dag. Siden vi ikke har satt ord på hva vi vil eller ønsker, så håper jeg og tror at han ser dette. Det er jeg som har tatt iniativ til å møtes de siste gangene. Han er hakket mer travel enn meg, så jeg tror at jeg kan konkludere med at jeg kontakter han før han får tid selv. Samtidig er jeg redd for at han vil se på meg som masete eller "lett å få". Jeg forguder denne mannen.. Nå er det snart helg og jeg vil spørre han om planene hans. Samtidig så var det jeg som tok kontakt de 2 siste gangene... Råd?? Vil då gjerne at det skal bli oss. Anonymous poster hash: 78d80...19b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Håper jeg får noen tips.. Mest lyst til å legge meg ned å gråte. Hvorfor skal det være så vanskelig?Anonymous poster hash: 78d80...19b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 TS her igjen. Vil også legge til at jeg for bekreftelser via berøring, prat og kyss på at han liker meg. Men skulle gjerne fått hørt det rett ut hva han vil og føler. Og så er han ikke så god på å kontakte på sms og telefon, men han har nevnt at han ikke liker detAnonymous poster hash: 78d80...19b
Madelen85 Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Vanskelig å si! Er vel der jeg også med en. Som ikke tar så mye kontakt,men når han tar kontakt så forteller han både at han savner meg,lengter etter meg & vil ha meg. Så det jeg må lære meg er at jeg ikke må tenke & fundere så masse. For jeg har en tendens til å gjøre det. Vi møttes på mandagen. Tirsdag & onsdag hørte jeg ingenting. Men idag skrev han til meg. Jeg holdt på å gå på veggene disse dagene,men vil liksom ikke mase heller. Er ikke enkelt. Men jeg har begynt å tenke slikt at vist de er interessert så tar de kontakt. Si hva du mener. Si at du ønsker å være mye sammen med han,finne på noe med at du vil ikke mase. Så du håper at han sier ifra når han vil.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Vanskelig å si! Er vel der jeg også med en. Som ikke tar så mye kontakt,men når han tar kontakt så forteller han både at han savner meg,lengter etter meg & vil ha meg. Så det jeg må lære meg er at jeg ikke må tenke & fundere så masse. For jeg har en tendens til å gjøre det. Vi møttes på mandagen. Tirsdag & onsdag hørte jeg ingenting. Men idag skrev han til meg. Jeg holdt på å gå på veggene disse dagene,men vil liksom ikke mase heller. Er ikke enkelt. Men jeg har begynt å tenke slikt at vist de er interessert så tar de kontakt. Si hva du mener. Si at du ønsker å være mye sammen med han,finne på noe med at du vil ikke mase. Så du håper at han sier ifra når han vil. Takk for svar:) synes du jeg burde spørre han ikveld hva planene hans for helgen er? Jeg tok kontakt igår, men fikk kun utvekslet et par setninger fordi han skulle akkurat til å legge seg ( sendte litt sent)... Vil ikke være masete. Men vil gjerne se han igjen og kunne tenke meg å spørre han hva han føler...Anonymous poster hash: 78d80...19b
Madelen85 Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Takk for svar:) synes du jeg burde spørre han ikveld hva planene hans for helgen er? Jeg tok kontakt igår, men fikk kun utvekslet et par setninger fordi han skulle akkurat til å legge seg ( sendte litt sent)... Vil ikke være masete. Men vil gjerne se han igjen og kunne tenke meg å spørre han hva han føler...Anonymous poster hash: 78d80...19b Jeg ville sendt ei mld der jeg hadde ønsket han ei god helg. Si at du ønsker gjerne og finne noe på med han. At det hadde vært godt å sett han,så har du jo kastet ballen litt over til han.. Det er jo bedre å snakke om hva han/dere føler ansikt til ansikt. Så må man bare nesten vente å se,svarer han at han er opptatt. Så har han i det minste svaret deg. Gjør han ikke det,så er jo det en annen sak ..
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #7 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg ville sendt ei mld der jeg hadde ønsket han ei god helg. Si at du ønsker gjerne og finne noe på med han. At det hadde vært godt å sett han,så har du jo kastet ballen litt over til han.. Det er jo bedre å snakke om hva han/dere føler ansikt til ansikt. Så må man bare nesten vente å se,svarer han at han er opptatt. Så har han i det minste svaret deg. Gjør han ikke det,så er jo det en annen sak .. Ja.. Det er ikke mas det da? Er så vanskelig å vite hva mannfolk anser som mas? Jeg kontaktet han igår ikveld og tenker at ikveld bør han kontakte meg. Hvis ikke tenker jeg å sende han en melding imorgen på dagen og spørre hva planene hans er. Han vet nok hvorfor jeg spør, da vi har vært sammen hver helg i en måned nå...Anonymous poster hash: 78d80...19b
Madelen85 Skrevet 24. oktober 2013 #8 Skrevet 24. oktober 2013 Nei,mas vil nå jeg si at dere er vist du sender masse mld når du ikke får svar. En mld kan nå ikke skade. Og vist han nå syns det er mas,får jeg håpe har er mann nok til å si at han syns det
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #9 Skrevet 24. oktober 2013 Nei,mas vil nå jeg si at dere er vist du sender masse mld når du ikke får svar. En mld kan nå ikke skade. Og vist han nå syns det er mas,får jeg håpe har er mann nok til å si at han syns det Han svarer alltid på sms og Facebook meldinger:) så han er aldri avvisende. Jeg har foreslått dager å treffes før, så har han foreslått andre hvis det ikke passet for han. Vil bare at han skal være med meg kun fordi han føler han må!!Anonymous poster hash: 78d80...19b
Madelen85 Skrevet 24. oktober 2013 #10 Skrevet 24. oktober 2013 Skjønner! Da skriver du at du lurer på om hva han skal gjøre i helgen? Og at du gjerne vil være sammen med han litt,vist han har lyst. Da har du jo kaste ballen over til han. Godt han ikke er avvisende,det er da et godt tegn :-)
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #11 Skrevet 24. oktober 2013 Skjønner! Da skriver du at du lurer på om hva han skal gjøre i helgen? Og at du gjerne vil være sammen med han litt,vist han har lyst. Da har du jo kaste ballen over til han. Godt han ikke er avvisende,det er da et godt tegn :-) Ja:) men føler samtidig at det er jeg som tar mest iniativ, men kanskje han bare er slik?! Vi storkoser oss jo sammen, han der ikke akkurat misfornøyd ut... Anonymous poster hash: 78d80...19b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #12 Skrevet 24. oktober 2013 Skjønner! Da skriver du at du lurer på om hva han skal gjøre i helgen? Og at du gjerne vil være sammen med han litt,vist han har lyst. Da har du jo kaste ballen over til han. Godt han ikke er avvisende,det er da et godt tegn :-) Ja:) men føler samtidig at det er jeg som tar mest iniativ, men kanskje han bare er slik?! Vi storkoser oss jo sammen, han der ikke akkurat misfornøyd ut... Anonymous poster hash: 78d80...19b
Madelen85 Skrevet 24. oktober 2013 #13 Skrevet 24. oktober 2013 Men noe er nok bare sånn . Og for alt du vet kan det jo hende han sitte på andre siden og tenker det samme.. Nei,jeg tenker hva har du å tape. Mas er noe annet enn ei mld for å spørre. Du viser ihvertfall han at du liker han,det burde han være glad for :-)
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #14 Skrevet 24. oktober 2013 Men noe er nok bare sånn . Og for alt du vet kan det jo hende han sitte på andre siden og tenker det samme.. Nei,jeg tenker hva har du å tape. Mas er noe annet enn ei mld for å spørre. Du viser ihvertfall han at du liker han,det burde han være glad for :-) Ja, skal spørre ikveld eller imorgen formiddag om jeg ikke hører noe.. Burde ikke mannfolk tenke: oi, nå har hun spurt meg om å finne på noe nesten hver dag, kanskje jeg skal spørre nå? Åhr! Han sier jo ja hver gang og er positiv og sjarmerer meg i senk. Anonymous poster hash: 78d80...19b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #15 Skrevet 24. oktober 2013 Men noe er nok bare sånn . Og for alt du vet kan det jo hende han sitte på andre siden og tenker det samme.. Nei,jeg tenker hva har du å tape. Mas er noe annet enn ei mld for å spørre. Du viser ihvertfall han at du liker han,det burde han være glad for :-) Ja, skal spørre ikveld eller imorgen formiddag om jeg ikke hører noe.. Burde ikke mannfolk tenke: oi, nå har hun spurt meg om å finne på noe nesten hver dag, kanskje jeg skal spørre nå? Åhr! Han sier jo ja hver gang og er positiv og sjarmerer meg i senk. Anonymous poster hash: 78d80...19b
Madelen85 Skrevet 24. oktober 2013 #16 Skrevet 24. oktober 2013 hehe.. skjønner frustrasjon.. men nei,er ikke sikkert dem tenker slikt vettu ;-) Finnes sikkert noe,men de fleste jeg har vært med (untak av en) var det jeg som spurte de fleste gangene :-)
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #17 Skrevet 24. oktober 2013 hehe.. skjønner frustrasjon.. men nei,er ikke sikkert dem tenker slikt vettu ;-) Finnes sikkert noe,men de fleste jeg har vært med (untak av en) var det jeg som spurte de fleste gangene :-) Hehe, sier du det? Huff.. Og så typisk at han har planer hele helga og ikke har tid til meg:( noe sier meg at jeg vil spørre han nå, mens noe sier at jeg bør vente til ikveld... Sent ikveld, etter han er ferdig på dagens trening.Anonymous poster hash: 78d80...19b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #18 Skrevet 24. oktober 2013 Skal jeg eller skal jeg ikke sende melding til han nå for å spørre hva han skal til helga? Anonymous poster hash: 78d80...19b
Madelen85 Skrevet 24. oktober 2013 #19 Skrevet 24. oktober 2013 Du skal! Du har ingenting å tape på ..
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #20 Skrevet 24. oktober 2013 Du skal! Du har ingenting å tape på .. Sant det.. er bare redd jeg taper på det som gjør at han blir "lei" av at jeg spør.. Anonymous poster hash: 78d80...19b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå