Flua Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Endre farge på tekst i meldinger, går det an? Nå er det hvitt på grønn bunn, og jeg synes det er slitsomt å lese. Finner ingen endringsmuligheter. Har laga teksten halvfet, det hjelper noe. Endret 24. oktober 2013 av Flua
Gjest Peanut Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Har du prøvd å invertere farger? Under "Generelt" på "Innstillinger" er det under "Tilgjengelighet" en sånn knapp som gjør at du kan invertere farger. Da får du svart bakgrunn med hvit tekst. Mye mer behagelig for øynene.
Flua Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Ja, prøvd den. Bedre på tekst, men alle bilder blir jo ubrukbar....skulla endra bare teksten. Endret 24. oktober 2013 av Flua
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Etter oppdateringen klikker padden min hele tiden, henger seg opp og går tilbake til hjem-skjermen. Hvirdan fikser jeg det?Anonymous poster hash: 5a370...68d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå